Ge-wel-dig! Een van mijn beste aankopen. Makkelijk in en uit te klappen, door mijn mannetje makkelijk zelf in beweging te krijgen, 3 standen, hele bekleding wasbaar, geen gedoe met gordeltjes en tuigjes, etc. Ik had ook een electrische schommel voor hem gekocht, met muziekjes, verschillende standen enzovoort, maar dit is geen succes. Hij wilde alleen in de wipper Hij is ook heel stabiel, schuift geen millimeter over de vloer. Ik zou het doen!
Ik kan mij alleen maar in de positieve reactie vinden. Hier net de bekleding gewassen voor baby 2 en hij staat alweer klaar.
Ja, hij is zo geweldig. Ik had 'm eerst niet aangeschaft, want ik had ook al de newbornset van stokke al. Maar ik heb m toch maar snel gekocht. Ik neem 'm bijna altijd mee. Ze kan er heerlijk in spelen, makkelijk uit te wassen en eventueel slaapt ze er zelfs in. (maar dat is alleen als ze er in slaap in valt)
Hier ook heel positief! Wou dat ik hem al veel eerder had gekocht, want je kleine kan er al vanaf het begin in in de "slaapstand" Ik heb er nog even over nagedacht om hem op mp te zetten, maar ik bewaar hem voor een eventuele tweede. Geweldig ding! EN wat ik heel belangrijk vond met een kind die het snel warm heeft: luchtdoorlatend! Ik heb de baby bjorn air namelijk
Is hij ook geschikt om de eerste hapjes in te geven als je geen kinderstoel hebt waar je baby dan al in kan zitten? Ik vind de tripp trapp newborn set namelijk afgrijselijk lelijk, maar wil wel graag de tripp trapp. (Sorry, ik ben echt een leek op het baby-gebied, dus misschien een hele domme of irrelevante vraag)
Ik had er ook een vraag over. Kan je baby vanaf 4 maanden er ook een fruithapje in krijgen? Dus kan je baby ook rechtop zitten? Ik vind het bij de "normale" wippers wel makkelijk dat je kindje er ook rechtop in kan zitten.
Mijn meisje kreeg met 4 maanden gewoon dr eerste hapjes in de wipstoel toen zat ze nog iets meer achterover, maar echt zitten kon ze nog niet dus een eetstoel was ook nog geen optie. Nu zit ze prima rechtop in de babybjorn, ze hang dus niet meer tegen de rugleuning aan maar zit zelf rechtop. Als ze moe wordt gaat ze meer hangen. Eten krijgt ze nu voornamelijk in de eetstoel, maar bv een soepstengel krijgt ze nog wel eens in de wipstoel (ik zorg dan wel dat ik bij haar ben natuurlijk). Mijn ervaring is dat mijn dochter behoorlijk goed kan aangeven wat ze wel en niet kan en fijn vindt dus kijk naar je eigen kindje. Ik ben fan van de wipstoel van babybjorn zoals je leest
ik vind hem super. Kind kan er al snel in, hij heeft 3 standen. Kan helemaal plat voor opbergen. Alleen klein nadeeltje, als die vies is moet je eigenlijk twee hoezen hebben. Maar die zijn wel duur. Maar dat is met andere wippers misschien ook een probleem en deze is er zo af te halen. Mijn dochter ging ook zelf met haar beentjes bewegen om te wippen!
Ik draai de bekleding dan nog een keer om en dan pas in de was Eten gaat ook goed in de wipstoel. Met de rechte stand zette ik haar gerust op de bank of tafel om eten te geven. (bleef er wel bij natuurlijk) maar hij is er stevig en stabiel.
Hier ook iemand di enthousiast is!!! Vind het echt een aanrader.... en wat het wassen betreft... ik gooi de bekleding meestal s'avonds in de wasmachine en dan is het de volgende ochtend vaak al droog of bijna droog. In het laatste geval hang ik hem dan nog even over de verwarming.
Wij hebben er een gekregen van m'n schoonzus. Zij vindt m geweldig. Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat bevallen straks
Fantastisch! Ze krijgen hem zelf makkelijk in beweging, geen gedoe met riempjes, makkelijk plat, ... Ik ben fan Hier gekregen van een tante (wat een geluk want ik vind hem wel nogal prijzig hoewel hij zijn geld waard is) en mijn zoontje was het vierde kindje dat er in zat. Nog steeds perfect oke
Ik heb m hier ook klaar staan. Mn schoonzus was erg enthousiast over dat ding. Heb er alle vertrouwen in dat hij gaat bevallen. Daarnaast ook de newbornset op de tripp trapp gekocht. Toch wel makkelijk dat baby straks ook aan tafel kan zitten en je het dan niet vast hoeft te houden. Met een eventueel hapje geven als het nog niet kan zitten lijkt het me ook ideaal. Dan is een wipstoel toch wel erg laag. Ben dus erg benieuwd of beide echt gaan bevallen. Maar eigenlijk twijfel ik daar niet aan.
Wipstoel is echt ideaal. Neem deze ook bijna altijd mee als we ergens naartoe gaan zodat ik zoontje niet telkens op schoot hoef te houden oid. Wipstoel weegt niets en makkelijk helemaal plat te klappen. Aan het begin wipstoel ook voor eerste hapjes gebruikt (wipstoel dan meestal op tafel, anders zo laag aan de grond). Op een gegeven moment is het wel lastig 'voeren' als je kind heel hard gaat wippen, dan moet je echt met 1 hand stoeltje tegen houden. Vanaf bepaalde leeftijd daarom groente en fruit hapjes bijna altijd in kinderstoel (stokke met babysit).
Ja super ding. Die van mij zat echt te genieten in de wipstoel en ging soms tekeer! Ze kunnen er ook lang in. Hier tot zeker 13 maanden toen wilde ze er zelf graag in en uit maar dat vond ik eng ook al haal je dan het kruisje eruit. Ik was bang dat hij in zou klappen als ze er teveel op leunde. Nu heeft ze een eigen 'luie stoel'