Hi meiden! Hebben jullie ervaringen met vliegen met een bugaboo? Werden ze in het ruim gezet? En hadden jullie de bak erop of het zitje? Wij willen vliegen met de kleine als hij ong 10 a 12 weken is. Dus met bak. Nu hebben wij een gloednieuwe Bugaboo 3 Sahara gekregen en mooi niet dat ik daarmee ga vliegen! Dus heb ik zojuist een bugaboo frog voor 70 gekocht in prima staat. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
ja ik hoor in mijn omgeving regelmatig dat een frame stuk is gegaan tijdens de vliegreis. ik zou hem met de bak meenemen voor het zitje is die nog te klein ookal kan het zitje plan. (beentje liggen nog wel omhoog)
Je kan ook speciale reistassen voor de Bugaboo kopen.! Zijn wel prijzig en vrij langs levertijd maar misschien toch iets om naar te kijken?
die reistassen kan je ook heel goed huren, kijk maar eens op marktplaats. Kan het je aanraden. Hoor eigenlijk weinig succes verhalen. Ze gooien en smijten er flink mee.
Wij hebben met dochter gereisd toen ze 9 weken was, terug toen ze 12 weken was. We hadden alleen onze draagdoek en bondolino meegenomen en op vakantie in het midden oosten een mac laren techno buggy gekocht. Stukken goedkoper als in NL en de buggy kan helemaal plat. Ze lag er dus prima in en zat toch grotendeels in de draagdoek.
Ohja ook slim! Wij nemen denk ook de draagzak mee. Maar we hebben dus een tweede wagem gekocht die wel 'gebruikt' mag worden. Alleen hoe gaat dat met inchecken? Want om de wagen in te klappen moet de bak eraf (bugaboo frog)
Wandelwagen en buggy mogen mee tot aan de gate. Zorg wel dat er zowel op de bak als onderstel een label komen. Dat doe je dus bij het inchecken. Vervolgens lever je 'em bij het instappen af bij de gate en wordt 'ie op het laatste moment in het vliegtuig gedaan. Slim dat je een 2e hands wagen voor het reizen hebt gekocht. Ik heb nooit met onze goede wandelwagen willen reizen omdat dat niet het beste is voor die dingen...
Hoi, Wij zijn in 2011 wezen vliegen met onze dochter van toen drie maanden. Wij hadden onze joolz met wagenbak bij ons en de maxi cosi! Op schiphol hebben we een grote reiszak gekocht waar alles in paste, Na dat we de koffers hadden ingeleverd moesten we de wagen bij een aparte balie inleveren. Dit heeft ons niks extra"s gekost. Na een vliegreis van tien uur kwam alles er netjes en heel uit. Ook de terug reis is goed gegaan. We hadden wel een draagzak bij ons voor op schiphol, anders loop je heel de tijd met de kleine op de arm. Maar je heb natuurlijk nooit de garantie dat als heel blijf. Succes en fijne vakantie!
Wij mochten de buggy en MC tot de gate gebruiken toen inleveren. Zelf inklappen en dan overhandigen. Wel bak en onderstel labelen idd zodat 't bij elkaar blijft. Denk je ook aan je MC voor in de taxi/bus oid?