Wij hebben er ook 1 en ijn er super tevreden over. Het is echt zn geld waard. Daarnaast kan je het ook gemakkelijk opbergen en bv onder e zetel schuiven.
Tof ding, hier dagelijks gebruikt tot 8 maanden toen begon ons zoontje zelfstandig te zitten en wilde hij niet meer in zijn wipstoel. Staat heel stevig en hij vond het zelf wippen ermee echt fantastisch. Speelgoedboog is ook goed. De hoes is ook snel droog na het wassen (we hebben geen droger) en dat vond ik ook een behoorlijke pluspunt. Hij heeft zijn eerste hapjes ook in de wipstoel gekregen, op de hoogste stand. Wellicht vond ik dat nog wel het fijnst eraan, de balance groeit als het ware met je kind mee. Ik hoef nooit meer een ander wipstoeltje, dat staat wel vast.
1 dingetje: ik heb nooit een 'vaste' stand kunnen ontdekken, lastig met hapjes geven als hij zit te wippen. Ik zet hem daarom voor de bank zodat het bovenste deel op de bank steunt. Ben ik nu zo'n muts dat ik dit niet kan vinden of kan dit echt niet?
Nee, geen vaste stand. Hield de wipstoel altijd met 1 been klem als deze op de grond stond of met 1 hand als ik deze op de tafel had staan terwijl ik eten gaf. Daarom eten geven in de kinderstoel wel wat makkelijker als ze ouder zijn.
Ik heb hem 2 weken terug gescoord via marktplaats, nadat ik bij de gastouder zag hoe zo'n geweldig ding het is! En jawel, volgensmij had de mevrouw in kwestie geen flauw benul dat ze er veelste weinig voor vroeg! Heb hem namelijk over genomen voor 12,50! En ze woonde een dorp verderop! Beter kon niet.. haha was mijn beste MP aankoop ooit!
Nice Cayth! Ze gaan voor veel meer weg op marktplaats. Zag toch wel vaak rond de 50 euro voorbijkomen. Vind ik persoonlijk weer wat veel voor een tweedehands. Als je zoekt vind je ze nieuw onder de 90 euro.
Nou wij zijn ook gezwicht! We hebben hem vandaag binnen gekregen, ik ben benieuwd hoe onze kleine vriend het vindt straks! Bedankt voor alle reacties van de ervaringsdeskundigen, ik heb er veel aan gehad!