Hoofdpijn na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Hopsatee, 2 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

2 weken geleden ben ik bevallen van ons tweede zoontje. Alles is goed gegaan en het is een tevreden baby en we krijgen dus ook redelijk genoeg slaap.

Nu heb ik sinds de bevalling elke dag hoofdpijn. En echt, tot nu toe had ik vrijwel nooit hoofdpijn. Herkennen mensen dit?

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    veel bloed verloren? zodat je hb wat lager is?

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Dat had ik ook, zo raar.
    En na 2 weken was het ook ineens weg.
    Varieerde van amper aanwezig naar echt bonkende hoofdpijn.

Heb wel mn nek en schouders los laten masseren en daarna was het weg.
    Of dat ermee te maken heb weet ik niet, want had niet het idee dat het daar vandaan kwam.
    Maar misschien nog een idee om dat te proberen?

Hopsatee vindt dit leuk.
  4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Yes ik had dit ook! Duurde enkele weken toen was het voorbij. Denk dat het iets hormonaals was.

Hopsatee vindt dit leuk.
  5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bij de tweede had ik dit ook, maar dit kwam door de ruggenprik waarschijnlijk.
    Maar ik ken wel een hoop mensen die ook zonder een ruggenprik een tijd hoofdpijn hadden, dit gaat meestal weer weg.

Hopsatee vindt dit leuk.
  6. Hopsatee

Nee heel weinig juist! (300 ml) dus dat is het denk ik niet maar mocht het aanhouden dan ga ik dat laten onderzoeken.

7. Hopsatee

Ah wel herkenbaar dus :) Ik denk zelf ook dat het iets hormonaals is. Toevallig ook mensen ervaring met ineens jeuk/rode bultjes op de buik na de bevalling (en ook op mijn armen?) heb dat sinds gisteren, super raar! Huisarts denkt ook iets hormonaals...lekker dan haha.

8. Hopsatee

Dat is inderdaad wel een idee!

9. Hopsatee

Bij een ruggenprik is dat inderdaad een bijwerking ja. Niet gehad dus ik denk toch iets hormonaals. Geloof ook wel dat het over gaat :)

10. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Hoofdpijn herkenbaar en die jeukende bultjes ook. Heb allergie pilletjes voor gehaald voor de jeuk. Na 4/5 dagen was het opeens weg. Had de bultjes op voeten, benen, billen en buik.

11. Hopsatee

Jaa? Dat meen je! M'n man denkt al dat ik gek ben of zo maar ik heb nu al 2 dagen jeuk :s

12. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Ja ben zelfs toen naar de hap gegaan wilde zeker weten dat het niet besmettelijk was!

13. Hopsatee

Nou ik vind het ook vervelend hoor, trekt vooralsnog ook niet weg!

14. 1BB

1BB Bekend lid

3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Nee duurt best lang, allereerst gaat de jeuk weg en dan langzaam de bultjes. Maar heb je wel iets voor de jeuk?? Anders is het niet te doen :-|

15. Hopsatee

Nee nog niet maar ga morgen naar dokter! Koud water etc werkt nu..Zo vaag ik heb nooit zulke dingen haha!

Deel Deze Pagina