Liefst ook even pol invullen! Lekker overzichtelijk! Wie heeft voor 1 april aangifte gedaan?? En heb je je geld al gekregen? Ja / Nee?? Ik heb ook nog geen brief, niks ontvangen!
Heb ook voor 1 april verstuurd, maar nog niks gehoord. Deze week was er alleen nog maar bekend dat hij in behandeling is....zelfde verhaal als 3 weken geleden, toen ik voor het eerst belde..
8 Maart aangifte gedaan en belde gister om de dagtekening. Die is 26 Juni. Ben benieuwd hoeveel dagen het duurt voor het er op staat.. ze zeggen max 10 werkdagen en zit bij ABN
Nee nog niets gehoord, maar hoop eerlijk gezegd dat het na 1 julie komt want voor iedere dag na 1 juli dat hun te laat zijn krijg je rente
Hier al wel brieven gehad, maar manlief heeft al wel 'zijn geld' gehad en ik de mijne nog niet, terwijl we tegelijk aangifte hebben gedaan. Voor 1 april.
hier ook nog steeds helemaal niets begin maart in laten vullen en laten op sturen door onze belastingmannetje normaal hebben we het beide begin mei en nog steeds helemaal niets van ons beide niet.
geen brief, geen geld Ik las in het andere topic dat ze de grote bedragen als laatste uitkeren? nou dan kan ik nog effe blijven wachten ik krijg aardig wat centjes terug )