Ervaringen baby in beeld

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mamaleonie, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    hoi,

Wij gaan over 2 weken een geslachtsbepaling doen bij baby in beeld in Zenderen. ( voorheen Hengelo )

Heeft iemand ervaringen met dit bureau? Zijn ze vriendelijk, nemen ze de tijd en maken ze mooie echo's?

Alvast bedankt!

2. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    ik heb geen ervaringen met baby in beeld in zenderen maar wel met BabyVisie zit in Hengelo en Almelo. daar nemen ze echt de tijd voor je, zijn ze vriendelijk en niet duur.
    heb er met 16 weken een geslachtsbepaling gehad met 3D/4D foto's en 2D foto's koste €30,00 heb nu weer een afspraak gemaakt voor een echo met 27 weken 3D/4D kost €70,00 omdat ik al eerder een pretecho heb gedaan.
    voor info hier de site: Baby Visie - Echografiebureau in Apeldoorn - Hengelo - Almelo
    als je graag een foto wilt zien, moet je het maar zeggen, plaats ik er 1 ;)

3. Babsb

Babsb Actief lid

29 okt 2008
    190
    0
    16
    Hallo,

ik heb zelf nog geen ervaring, maar wij gaan 26 oktober voor een 3d echo,
    ik heb foto's gezien van de buren en die waren super mooi en duidelijk
    van hun heb ik gehoord dat ze ook echt de tijd nemen voor je

hoe het met de geslachtsbepaling gaat weet ik niet,
    hoop voor je dat je hier wat aan hebt en je keuze kan maken

groetjes babs

4. alexandramarina

12 okt 2010
    38
    0
    6
    Vrouw
    MBB'er in de screening
    Zwolle
    Ik ben voor een 3D/4D pretecho in Zenderen geweest en ik vond het super. Dit was met 23w6d en dat was op zich iets aan de vroege kant om alles goed in beeld te brengen. Je bent wel heel afhankelijk van de ligging van het kind om het geslacht te bepalen, want dat was bij ons was het wat lastig ivm weinig vruchtwater. Er wordt iig wel genoeg tijd uitgetrokken om alles goed in beeld te brengen. En de vrouw die de echo maakte vertelde ook van alles over wat er te zien was. Dit maakt het wel heel speciaal. Ik ben dus wel tevreden over Baby in beeld.

5. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Bedankt vooor de reacties.

De afspraak staat al en die laten we ook staan.. Het klinkt verder wel positief! :)

21 september mogen we voor een geslachtsbepaling en mocht de 20 weken echo in orde zijn dan gaan we nog voor een 3d-4d echo met een week of 28,

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Heb geen ervaring met baby in beeld of baby visie. Maar in Enschede zit Koekeloere en die is echt heeeel goed! Ze is super vriendelijk en neemt echt alle tijd voor je. Onze dochter was heel erg eigenwijs en wou haar geslacht niet goed laten zien en ze bleef net zolang door gaan tot het lukte en het mooi in beeld was. Ook kregen we 5 exta echofoto's mee.

7. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Koekeloere ken ik, daar ben ik met mijn zoon ook geweest. Maar deze had zulke leuke aanbiedingen nu ;) Ik laat het wel op me afkomen mocht de geslachtsbepaling niet bevallen gaan we voor de 3d echo gewoon weer naar Koekeloere.

8. mam van drie

mam van drie Actief lid

29 mrt 2011
    142
    1
    0
    accountmanager binnendienst
    zwolle
    ik heb bij alledrie een echo gehad bij baby in beeld in zwolle, is vandezelfde mensen, zijn erg aardig vond ik en leggen alles goed uit, nemen ook de tijd voor je. ik heb deze zwangerschap geen pretecho laten maken omdat ik bij elke controle een echo krijg bij de gyn.....

Veel plezier tijdens je echo...

Deel Deze Pagina