Hallo, Morgen avond komt voor het eerst een meid (21 jaar) oppassen. Ofja proef draaien van beide kanten. Heel eng voor mij maar als t klikt heel fijn voor ons als gezin. Maar wat zijn nou gemiddelde prijzen. Hoeveel vragen ze zich ong per uur of hele avond? Zij heeft me haar prijs nog niet gezegd, vind ik uiteindelijk ook niet belangrijk maar wil wel een beetje gemiddeld blijven.
Ze is 21, is geen schoolmeisje meer vind ik. Denk het tarief aanhouden wat een gastouder ook verdiend? Zo'n 5 euro per uur.
ik zelf ben oppas/gast auder geweest voor 3 kinderen.(zwart werk) ik was toen 17 jaar. heb het 5 jaar gedaan.toen ik begon waren de kinderen 1 3 en 4 jaar. super leuk gehad. voor 1 kind kreeg ik 5 euro per uur. voor 2 7.50 en 3 kinderen 10 euro per uur. ik werkte daar van half 8 tot 6 uur. super leuk gehad, zou het zo weer doen.
Vijf of zes euro per uur lijkt me wel netjes, toch? Is het een vreemd iemand voor je, of ken je die persoon al? Ik krijg weleens briefjes in de bus van oppas meiden uit de buurt maar vind dat een raar en ook een beetje eng idee haha.