hai meiden, hier de duizendste test wat negatief lijkt te zijn... En toch zie ik wat? zien jullie het ook? en wat is het? Ben inmiddels 4 weken overtijd en word er een beetje flauw van. De foto is in negatief in mijn album te zien, hoop op reactie's alvast bedankt!
Hey meis, Ik zie aan de onderkant wel een vaag lijntje maar kan er nog niet echt een posi test uit opmaken Ik hoop het natuurlijk wel heel erg voor jullie Succes
Lieverd, ik zie ook een heel klein puntje onder in, maar nog geen echte 'streep'.. Hoop dat het snel raak mag zijn! Ik zit zelf ook met een 'dilemma', kijk maar es in mijn album... Wat zeg je er van?
Hee Rachje... Helaas... ik zie onder de horizontale streep wel een verticaal lijntje.. maar die zie ik dus boven de horizontale streep niet meer... Als je nou eens de normale foto erop zet? Misschien is die toch wat duidelijker? Als je trouwens niet menstrueert nog en negatieve testen blijft houden zou ik nu wel de ha of de behandelend gyn even bellen... Zeker wanneer je normaal regelmatig menstrueert... Zij kunnen evt. even in je bloed kijken of er echt geen zwangerschap is en mocht dat niet zo zijn even kijken of er een andere reden is waarom je niet menstrueert... 4 weken is wel een langere tijd hoor... Succes meid!
Bo20 - Ik zie helaas geen tweede streepje... De foto is ook niet erg duidelijk, maar wazig.. Ik kan je dus niet helpen..
He meis. Ik heb dat ook verschillende keren gehad met die cb testen. Maar was niet zwanger. Niet om je te ontmoedigen hoor,ik hoop juist dat je hartstikke zwanger mag zijn! Maar mijn ervaringen met de cb testen zijn niet geweldig zeg maar. Zo heb ik een keer gestaan bij de huisarts en dacht dat ik echt zwanger was,maar dan pril,en daar was de test negatief. Waarom laat je geen bloedtest doen? Dat weet je het zeker
Meiden heb vanochtend getest met een kruidvatpipettest, die bleef negatief. Mijn clearblue van gister gaf echter hoe verder de dag vorderde meer een lijntje (en blauw!) maar dat telt toch niet buiten de afleestijd? Zucht... Willen jullie nog 1x met me mee kijken? Zet ze in mijn album. lief bo'tje ik zie wel wat, maar kan je geen duidelijker foto maken? Dat zou wat zijn meissie! hihi!![/url]
@Rachje: als je het buiten de afleestijd hebt gezien, dan kan het een indrooglijntje zijn. Ik zal even naar de HA gaan. Liefs
Rach, ik zie wel wat hoor! Wat een strijd vol stress is dit weer hè? Bij mij ist ook best gek. Ik wacht rustig tot mijn nod, pff
Ik zie ook een lijn hoor, en blauw! Kan je niet naar de HA nu en een bloedtest laten doen , want aangezien die testen, lijk me dat je toch wel eens zwanger kan zijn! Ik hoop het voor je...
dat hele smalle lijntje is indrooglijntje. Heb ik ook meerdere keren gehad. Nu ik zwanger ben heb ik die testen ook gehad. Binnen de afleestijd knalpositief--> brede verticale lijn. En na de afleestijd droogt ie zo smal in. Puur een indrooglijntje dus...
hallo allemaal, ik zit hier nog niet zo lang. maar heb een probleem. gister en eergister had ik een licht streepje (wel duidelijk te zien) en was 2 dagen overtijd. Net ga ik naar de wc en zag wat roze bloed. Zou ik een vroege miskraam hebben en kan ik alweer testen? of is het beter om te wachten omdat dat dat zwangerschapshormoon er nog zit? Of moet ik gewoon afwachten of het bloeden doorzet? ben vreselijk onzeker nu. iemand ervaring ermee of advies?
Het kan beiden betekenen: innesteling en dus goed maar ook de start van je ongesteldheid. Je kan alleen maar afwachten! Sterkte
@meisje1983, wat een onzekerheid he? Je kan idd alleen maar afwachten, het kan beide kanten op. Ik hoop dat het niet door zet en je gewoon in verwachting bent! @Bo, ja irritant he? Zou wel een stunt zijn, wij weer samen zwanger. Wel minder dat edjekroketje er grotendeels niet bij kan zijn, maar goed hij zou wel op tijd zijn voor de bevalling. Ik ben inmiddels 4.5 week overtijd, mijn cyclus duurt vandaag al 60 dagen. Ben al wel 11 maanden onregelmatig ongesteld sinds de geboorte van Jaylie*. Maar dat schommelde tussen de 9 en 35 dagen. Mijn laatste 2 cyclussen zaten op 18 dagen. Heb ook al bij de HA gezeten maar die kan niks voor mij doen, mijn aanvraag loopt nu weer bij mijn gyn (moest opnieuw doorverwezen worden omdat mijn status uitbehandeld is) wacht nog steeds op een telefoontje van de poli. Kan 3 kanten op als ze bellen: A=dat ik dezelfde dag mag komen. B= dat ik nog 10 dagen moet wachten. C=dat ik nog 4 weken moeten wachten...
Spannend allemaal he... Maareh..indrooglijntjes zijn toch nooit blauw van CB?die van mij in ieder geval niet, die waren gewoon lichtgrijs/beige zeg maar..........tot ik zwanger was van Meagan... zou wel fantastisch zijn hoor..jullie weer beide zwanger!..ik hoop het zo voor jullie allebei!.. mis jullie wel hoor....
Rach.. ik zie ook duidelijk een blauwe streep.. wel heel licht maar wel net zo breed als de horizontale streep en ook boven en onder..
Ik heb vanochtend met een kruidvattest getest (waar je gewoon overheen moet plassen niet met pipetje) en die is en blijft gigantisch negatief... Is de CB gevoeliger dan de kruidvat (dacht altijd dat het andersom was) of was het vals positief? *zucht*