ik heb een wrapper gekocht voor de baby. ik wil deze gebruiken in de maxi cosi. ook heb ik een voetenzak die hoort bij de maxi cosi. maar nu vroeg ik me af wat jullie met warm weer doen? mij lijken de wrapper en de voetenzak te warm, maar wat is dan het beste? een lakentje met dekentje? of dikkere kleertjes? wat doen jullie? ik ben benieuwd. x
Ik gebruik de voetenzak eerst niet. Ik ben 1 augustus uitgerekend en het lijkt me dan nog veel te warm voor de voetenzak. Een wrapper lijkt me ook erg warm. Ik weet alleen niet hoe dik die zijn. Ik denk dat ik straks gewoon een omslagdoek (hema) gebruik als dekentje in de maxicosi gebruik.
Ik wilde precies hetzelfde zeggen en ben 27juli uitgerekend Ik heb wel voor de koudere zomerdagen (je weet immers nooit wat Nederland doet..) een wat dikker vestje/jasje gekocht. Of ik hem ga en kan gebruiken weet ik niet, maar liever dat dan er om verlegen zitten.
Onze dochter is op 6 augustus geboren maar heb nooit een voetenzak of wrapper gebruikt. Met mooi weer alleen een dekentje en was het was kouder dan deden we een vestje aan.
Ik had een dunne wrapper van woezel en pip in de mc zitten en van de winter de voetenzak van mc maar die heb ik er uitgehaald op een gegeven moment omdat die te warm was en heb ik haar een dikker vestje aangedaan en een dekentje over de beentjes..