Mijn kleine man wurmt zich elke nacht omhoog in zijn ledikant waarna hij gaat huilen omdat hij het koud heeft en niet meer onder de dekens ligt. Ik ben op zoek gegaan naar een klein slaapzakje (zodat hij het niet meer koud heeft), maar kan ze nergens in zijn maat vinden (62). Weet iemand waar ik deze kan kopen? Bedankt!
Ja bij prenetal of de hema?! Ik heb gewoon kleinste maat genomen, daar kon hij met zijn armen en hoofd niet in de knoop komen....
Bij prenatal hebben ze kleine slaapzakjes Alleen gaan ze daar niet op kledingmaat maar op cm... Voor jelle heb ik een slaapzakje in van 70 cm gekocht en daar heeft hij een hele tijd mee gedaan. Het belangrijkste is dat het hoofdgat en de armsgaten niet te groot zijn zodat hij er in kan kruipen, maar dara hebben wij hier nooit last van gehad...
idd gewoon 70 of 80cm kopen (kun je evt tijdelijk een naad in stikken) als de armgaten en voor het hoofdje goed aansluiten, niks aan de hand. groetjes, Miranda
idd, wij zij ook begonnen met 70, daarna 1 van 90, maar die kon je aan de onderkant omvouwen, zodat je een 80 overhield. En nu een 110 De meesten van de C&A..
Wij een van 70 cm bij V&D, al vanaf dat ze 3 weken was heeft ze die aan ivm woelen....we vonden het veiliger, waren bang dat ze onder de deken zou komen.
die van de hema gaan op kledingmaten en hebben ze volgens mij al vanaf 56-62 en 68-80 zowel met mouwen als zonder en je kan ze ook op internet bestellen, want in de winkel zijn ze vaak op. Ik vind ze persoonlijk heel fijn omdat de armgaten niet zo groot zijn en ze bij het hoofdje goed aansluiten. Bij prenatal hebben ze ook kleine slaapzakjes maar die hebben toch wel grotere armsopeningen.
Heb van prenatal de maat 70 cm genomen, qua grote van armsgaten heb ik goed gekeken, want dat kan nog weleens verschillen per slaapzak. Bij kruidvat kun je van het merk Bambino nog weleens slaapzakjes krijgen ook in de lengte maat 70 cm, daar zijn de armsgaten ook niet zo groot van en anders gewoon een naad in stikken.
hmm ik heb ook gewoon de armgaten een stukje dicht genaaid en dat hij aan de onderkant wat langer was.. tja dat heb ik maar voor lief genomen.. daar had ze niet echt last van. maar hema heeft ze ook in hele kleine maatjes zag ik laatst
Wij hebben Jade na een week al in een slaapzakje moeten leggen en zijn begonnen met 50cm, nu heeft ze er een aan van 60cm. ( ze heeft ook maat 62) Deze kan je zoals al vermeld bij Hema of Prenatal halen. Prenatal heeft de leukste. Vond het ook een beetje rskant om een grotere aan te trekken
Wij hebben nu te grote slaapzakken die ik bij het hoofdgedeelte wat smaller heb gestikt, zodat haar hoofd er niet doorheen kan. De armsgaten maken volgens mij niet zoveel uit, in het ergste geval verdwijnen de armen in de slaapzak .
florian vond, toen hij nog zo klein was de meeste slaapzakjes te groot en kon daardoor niet goed slapen. hij lag liever wat meer afgebakend en wij hebben toen het slaapzakje van purflo gekocht, super! is echt de kleinste volgens mij die je maar kunt krijgen en heeeeeeeerlijk zacht. zeker de moeite van het kopen waard. ik heb hem nu uitgeleend aan een vriendinnetje en haar kindje slaapt er ook heerlijk in.
Ik heb ze bij de prenetal en de V&D vandaan, hebben ze ook in kleine maten. Let wel op want die van de V&D vallen klein uit!
wij hebben ook de PurFlo gekocht toen ze volgens mij rond de 6 weken was. Inderdaad een hele fijne slaapzak. We hebben verschillende uitgeprobeerd, maar niet 1 vonden wij zo prettig als de PurFlo. Lekker warm, niet te, en ze kan haar benen lekker wijd gooien (doet ze altijd en de PurFlo loopt wat breder uit ).
Heb je wel eens aan een matrozenbedje gedacht? Daarmee kan je veilig het bed hoog opmaken (kost geen geld, gewoon 2 lakentje aan elkaar naaien of een volwassenenlaken gebruiken. Als je erop googled dan vind je wel info Groetjes v Treintje