Ik heb momenteel een Pasito a Pasito verzorgingstas die ik eigenlijk erg klein vind voor mijn twee zoontjes. We krijgen er komend jaar nog een 3e kindje bij, dus vind het tijd om een andere aan te schaffen. Wie heeft er aanraders wat betreft een ruime verzorgingstas waar je voor 3 kindjes luiers, extra kleding, voeding kunt meenemen? Ik vind die van Koeka er erg leuk uitzien, maar of hij zo ruim is?
Ik heb er 1 van Juicy Couture. Hele fijne en vooral ruime diaper bags Juicy Couture Terry Quilted Diaper Bag Fuschia [cou390072] - $69.11 : Cheap Juicy Couture Purses, Cheap Juicy Couture Outlet
Lässig Multizip Bag schijnt heel ruim te zijn! Zelf heb ik net de Lässig Green Label Messenger Bag gekocht, voor ons 1e kindje, hele mooie tassen van dit merk.
heeft iemand ervaring met Kipling? Ik zie dat er twee 'grote' modellen zijn, maar welke is het fijnst? Ik ben niet in de gelegenheid deze tassen in de buurt te bekijken.......
Daar ben ik ook wel benieuwd naar... Mijn vriend wil dus niet met een echte luiertas lopen, maar vindt de kipling tassen wel te doen Maar ik denk dat je voor een kipling tas toch echt even naar een winkel moet om te kijken of jij hem groot genoeg vindt.... Met de formaten alleen kan je niet zoveel. Ik zou tenminste de binnenkant ook willen zien enzo