Wij hadden bij onze zoon een Bloom kinderstoel, die je tot ei kon kantelen, dus geen wipper gehad toen! Nu willen we niet weer zo'n kinderstoel, en zullen dus een wipper aanschaffen, maar wat is belangrijk/handig bij een wipper? Ze kunnen er vanaf geboorte gelijk eventueel al in liggen toch? hoeveel standen, wel/geen speelboog, of koop je die los? laat maar horen welke jullie goed bevalt!
Hoi, Wij hebben de wipper van Babybjorn! Wat een ZAAALIG ding! Ze kunnen erin vanaf de geboorte; 3 standen en kunnen erin tot 2 jaar! Een bijpassende speelboog bestaat erbij,... echt leuk!!! Ons zoontje geniet er ontzettend van en voor mama en papa een super handig ding om mee te nemen! Gaat bij ons overal mee!
Ik heb de wipper van Baby Björn ook. Heel handig ding! Dat was de beste die ik tegenkwam. M'n dochter vindt speelboogjes nu pas interssant trouwens. In het begin vond ze het eng
Wij hebben de ufo X-adventure. Dat is ook een super handig wipstoeltje! Kleine kon er al heel snel in omdat hij ook helemaal in ligstand kan. Je kan hem gewoon neerzetten maar ook in de schommelstand.. als de kleine dan beweegt schommelt de stoel een beetje.. vonden ze bij mij ook erg leuk en rustgevend!
Wij hadden bij de eerste twee een krijgertje (volgens mij van x-adventure). Was prima. Maar toen ze konden zitten, gingen ze in de stokke. Nu hebben we een Beaba up and down. Deze kun je in hoogte verstellen. Wij vinden het fijn dat de baby straks bij ons aan tafel kan "zitten". Voor de babybjorn gebruikers: gaat jullie kindje echt tot twee jaar in zo'n stoel? Dat was mij nooit gelukt bij mijn jongens
Wij hadden de Lil' Laugh and Learn van Fisher Price (zie hieronder). Vond ik een super stoel want had een ingebouwde boog met lichtjes en muziek en trilstand. Onze zoon werd er echt rustig in maar kon er ook leuk in spelen. Mag trouwens vanaf de geboorte al.
ik vind persoonlijk de babybjorn dus en niet en mooi en te duur, ik zit nu te denken over de titaniumbaby swing Titaniumbaby Swing | Sitters | Baby-Dump
Ik heb gewoon de goedkoopste van de prenatal! Prima ding! Daarnaast hebben we de newbornset op de triptrapp ook ideaal!