We zijn ons aan oriënteren op flesjes, maar ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer. Dus vandaar de vraag welk flesje gebruik je en waarom?
Heb in de kraam gewerkt en vond de difrax flesjes het fijnst, dit door de s vorm. Makkelijk vast te houden.
Ik werk in de Kraamzorg en raad de dr brown of difrax flesjes aan. Dit ivm de kleine speen waardoor ze hun lippen geheel over de speen kunnen brengen. Bij de bekende avent flessen kunnen ze dat niet omdat deze spenen vaak te groot zijn en ze heel snel lucht zuigen. Hierdoor veroorzaak je snel darm krampjes enz. Er zijn baby's die er wel goed uit drinken.. maar maak het weinig mee.
zowiezo geen difrax meervoud ons. wat een ellende mee gehad bij mn eerste zoon. of de flessen lekte of ze trokken vacuüm. en als je dan de bodem wat los draaide lekte hij weer als je hem ff recht zette natuurlijk... Toen overgegaan op Philips en dat beviel er goed
Dit gebeurde duts bij onze kleine. Toen meteen overgestapt naar dr. Brown en deze keer meteen dr. Brown want ze bevielen enorm goed
Avent. De enige die geen Vacuüm trekt zoals difrax en die niet lekt zoals drbrown. We hebben ze allemaal gehad
De Aventfles zat in de zwangerbox. Dus die hebben we gebruikt als er geen live bv gegeven werd. Bij beide jongens nooit over een andere fles of de mogelijkheid ervan gedacht. Nu zat er in de doos van de vk een Difrax flesje. Dan gebruiken we die, ook best... Tenminste als de baby gezond ter wereld komt, uiteraard. Ik heb me er eigenlijk nooit in verdiept.
Dr brown, dat raadde ze in het ziekenhuis ook aan. Mijn zoontje heeft vrijwel geen last van krampjes gehad.
Dr Browns/ dr browns met difrax speen/ mam flessen. Mijn jongste heeft een paar dagen in het ziekenhuis gelegen toen hij twee weken oud was, daar raadde ze ook de dr Browns aan. Maar het is echt van je kind afhankelijk dus ik zou geen hele drogisterij in huis halen.
Difrax omdat ze t mooist zijn haha Heb bij eerste wel dr brown geprobeerd ivm onrust met drinken en krampen maar maakte geen verschil dus weer terug naar difrax Heb nu ook difrax klaarstaan, wil gaan kolven en met flesje geven
Hier eerst difrax gehad. Flessen dronk hij veel te snel leeg. Toen overgestapt op dr browns en nooit meer van afgestapt. Bijna geen krampjes mee gehad echt super. Nu starten we ook weer met browns
Als het gaatje in het ventiel onderin open is zuigt hij geen vacuuum hoor Hier overigens dr broen en difrax gebruikt. Vind difrax lekkerder in de hand liggen en de dr broen fles was net te hoog voor in de magnetron en flessenwarmer vond ik veeeeeel te langzaam gaan. Overigens wel de difrax flessen met dr brown spenen, die zijn een stuk zachter dan die van difrax zelf