Lodger Bunker of voetenzak Bugaboo???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sjaam, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Wie heeft er ervaring met de Lodger Bunker???
    Het wordt straks kouder en ik moet nog een voetenzak aanschaffen voor de bugaboo. Ik twijfel tussen een gewone voetenzak of een Lodger.
    Wie heeft er ervaring mee???

2. appelthee

appelthee Niet meer actief

achteraf zou ik voor de bunker zijn gegaan ...
    maar ja dat is achteraf! .. hihi

3. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Ik twijfelde ook en heb gekozen voor de bunker. Ik kan nog niet zeggen dat ik het makkelijk vind maar misschien komt dit nog. Mijn dochter van 5 maanden duwt zo die bunker open.
    Daarom twijfel ik nog om een gewone voetenzak te nemen. Ik heb de Bugaboo Bee, maar dat maakt verder natuurlijk niet uit. Ook zouden ze in de bunker geen jasje of iets aanhoeven, maar dan toch liever een jasje denk ik dan. Ik kijk het nog even aan met de bunker anders haal ik een voetenzak!

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga voor de bunker, die kunnen we straks lekker gebruiken in de wandelwagenbak als kindje alleen nog maar kan liggen en dan heb ik geen dekentjes en lakentjes en jasjes nodig, en als kindje wat groter is dan dient hij weer prima als voetenzak voor het zitgedeelte.
    Je hebt nu nieuwe kleuren van de bunker, ook donkergrijs,wat perfect bij onze bugaboo past!

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb de voetenzak van bugaboo. Het is net wat je mooi vind. Ik vind de bijpassende voetenzak mooier dan een lodger. De voetenzak van bugaboo kwam ook gewoon tot haar nek als je hem helemaal dichtdoet. En een jasje zal je toch echt nodig hebben. Ze willen toch als ze groter zijn met hun armen uit de zak. En als je stilzit is het toch snel fris.

6. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    * leest even mee, want zit ook met hetzelfde "probleem" *

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik zou heel even kijken of dat goed zit, een bunker in een bugaboo. ik had namelijk een zilveren voetenzak van urban jungle dacht ik en die gleed ontzettend in mijn wagen (nou is de bunker niet glad natuurlijk). zo erg dat ik uiteindelijk ook nog de voetenzak van bugaboo heb gekocht. daar kan je de zitting in de voetenzak schuiven en kan de zak niet verschuiven.
    maar nogmaals, misschien zit de bunker wel gewoon goed.

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik heb de voetenzak van de Bugaboo en vind het echt een ideaal ding! Op vakantie in Oostenrijk was het 's avonds vaak vrij koud en als we dan terugliepen naar ons huisje lag mijn zoontje heerlijk helemaal warm in de voetenzak, net een slaapzak.

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    heb de voetenzak maar dalijk voor nr 2 in de wandelbak een wrapper

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Ik heb ze allebei (gehad). Als je kindje net in de wandelwagen zit is de bunker wel prettig. Heerlijk warm, een jasje is niet nodig! Maar nu (Thijmen is deze winter 1,5) ga ik de Bugaboo voetenzak gebruiken. De bunker vind ik te klein geworden. Hij is een stuk korter dan de voetenzak. Gelukkig heb ik de bunker goed kunnen verkopen via MP, anders vond ik het zonde om hem maar 1 winter te gebruiken.

Deel Deze Pagina