Hoi, ik heb een mutsy met wandelwageninzet die je 2 kanten op kunt zetten. Meestal hebben we onze dochter nog met gezichtje naar ons toe. Nu vraag ik me af, wanneer zijn jullie gewisseld van kijkrichting? Want ik vind het nog wel gezellig zo, maar dacht opeens misschien zijn anderen al lang gewisseld en wil ik haar klein houden... Groetjes!
Wij hebben de Bugaboo denk ik een half jaar geleden definitief 'omgedraaid'. Met anderhalf was dat ongeveer. Is toch wel veel leuker communiceren over 'kijk die poes daar' enzo...
Ik weet niet hoe oud je dochter nu is maar ik heb ons meisje nog met haar gezichtje naar ons toe zitten en ze is nu 10 maanden. Heb haar laatst een tijdje met haar gezichtje de andere kant op gezet maar merkte dat ze dan sneller ging jengellen en piepen dus hem maar weer om gedraaid en nu vind ze in de wagen zitten weer prima. Ik zou gewoon eens kijken hoe je dochter reageert als je haar andersom zet vind ze het niet leuk heb je de wagen zo weer omgedraaid. ( ik heb trouwens een maxicosi Mura)
Ik wisel het zelfs nu nog af. als we bv naar een markt of braderie gaan zit ze naar mijn toe. en ook als ze gaat slapen. maar met gewon wandel of door het park dan zit ze voor uit