De vraag staat eigenlijk al in de titel In welke winkels kun je in Nederland en Duitsland achterwaarts gerichte autostoeltjes kopen? graag namen van winkels en in welke plaats ze liggen. geen webschop want we willen het stoeltje kunnen bezichtigen en in de auto kunnen passen. We hebben onze dochter nog in de maxi cosi zitten en het liefst zou ik haar daar zo lang mogelijk in laten zitten. Maar we hebben de maxi cosi geleend van mijn zusje en mijn zusje is weer zwanger en in juli moet ze de maxi cosi weer terug hebben. Wij willen dus overgaan naar een vervolg stoel voor onze dochter en een achterwaarts gerichte auto stoel kopen. het liefst een uit de categorie van 0 tot 4 jaar. omdat onze dochter erg klein is en nu met ruim 10 mnd. nog geen 7 kilo weegt. ik kan wel wat over de stoeltjes vinden maar weinig over in welke winkels je ze kunt kopen en ook kan bezichtigen en passen. ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Babyplezier Eindhoven. Wat mij betreft dé plek in nl om je voor te laten lichten over achterwaarts vervoeren. Deze man is er al jaren mee bezig en kan je er alles over vertellen. Je kunt stoeltjes passen in je auto. Voor ons was het bijna 2 uur enkele reis maar ben blij dat we naar hem toe zijn gegaan. Op andere plekken zijn ze vast wel te krijgen maar mijn ervaring is dat t personeel dan geen idee heeft waar ze over praten. Kijk ook op achterwaartsvervoeren.nl