Gister een echo gehad wegens groei! alles prima in orde ben morgen 25 weken onderweg! alleen 5x is er gezegt zowel door een pretechoburo als ziekenhuis dat het een meisje zou worden .. maar nu kwam ik gister voor de echo bleek het een knulletje te wezen! het is eventjes omschakelen maar ook zeker helemaal oke ..stond wel ff raar te kijken! haha
hahah nou meestal is het andersom toch? dat een jongetje een meisje blijkt, gefeliciteerd met jullie gezonde knul
Haha ik heb het ook gehad met de eerste. Foto's daarvan staan verderop in mijn album, was tot 4 keer aan toe een meisje en ja hoor met 26 weken.. een ventje, duidelijker kon niet! Had je al veel roze gekocht?
vaak hoor je een meisje heeft 3 streepjes, maar mij is pas verteld dat bij een jongentje je ook streepjes ziet, omdat er bot zit of iets. Maar inderdaad al veel roze gekocht of niet? wel grappig zeg
Haha grappig, zal toch even omschakelen zijn! Nouja, je weet het in ieder geval nu, zou helemaal mooi zijn als je er bij de geboorte pas achter kwam!
haha ik had idd al het een en ander roze gekocht! maar ook nog van een hoop de bonnetjes bewaard! dus ga ik ruilen voor jongens dingentjes! stond zeker ff raar te kijken maar inmiddels vindt ik het niet eens zo erg en is de naam voor ons mannetje er ookal dus komt allemaal wel goed! haha
Hihi, nou beter dat je er zo achter komt dan pas bij de geboorte, toch? Ik zou niet direct alleen maar blauwe dingetjes kopen nu hoor. Straks blijkt het toch een meisje te zijn...
weten jullie het nu wel zeker dan? is het niet de navelstreng of iets? want toch 5 keer wat anders gezegd woww is niet niks
nou ind ik zou nog even 1 x laten nakijken hoor ... wanneer had je de laaste echo nog toen je hoorde dat het een meisje was ?met hoeveel weken was dat ?
Sjee dat is toch wat... Hoe zeker zijn ze ervan dan, dat het nu echt een knul is? Was het niet iets anders? Navelstreng ofzo
haha nee was de navelstreng niet! maar het kunnen ook opdat moment opgezwollen schaamlipjes zijn volgende week hebben we nog een echo! ivm de groei! en dan kijken ze nog een keer ga nog niet alles om ruilen of roze inruilen voor blauw heb zowieso een hoop neutrale kleertjes ed! de laatste echo dat ze dachten dat het een meid was was met 19W en 6D ben nu inmiddels morgen 25 weken! dus wachten netjes af haha
zo dan had je er al veel gehad zeg hoe kan je er 5 gehad hebben voor het geslacht terwijl je dat pas met 18 wk pas kan zien ?heb je er 2 per wk gehad ? groetjes
sorry zei het verkeerd is tussen de 19e week en 21e week geweest! maar we zullen het volgende week zien ..maar tevens loop ik ook medicshe
oh god dit had ik niet moeten lezen Mocht het een jongen blijken, dan is ie nu al getekend voor het leven, want heb alleen maar roze dingen en jurkjes En dan zal hij op zn 4e een ballerina pakje aan moeten die mn moeder niet kon laten liggen
hahahaha lol ik had er juist niet op gereageerd lol! ach een jongentje is welkom hoor maar aangezien mijn vriend al een zoontje heeft uit zn vorige relatie vondt ik het zo gaaf dat we een meid zouden krijgen...onee het is een knul
ik was me ook kapot geschrokken want bij de 20 weken zeiden ze ja het word een meid! Toen was ik z,on 2 weken later bij de verloskundige en die zei dat er op papier stond dat het een jongetje zou worden! (ik net geshopt voor allemaal roze roze roze!) Toen kwam ik 4 weken later bij de pretecho en toen zeiden ze ja het word echt een meisje haha liefs (zou er dan toch een jongetje komen?)
tjiempsss ik begin nu toch wel een beetje twijfels te krijgen.. hoop dat ze het wel goed hebben gezien hier. Wij zijn helemaal voorbereid op een meid hihi!