zoals in het onderwerp al staat; zijn er dames die ervaring hebben met dit homeopathisch middel?? Het zou helpen bij onrust en doorslaen bij baby's / kineren. gr natascha
Zou niet weten waarom je zo iets aan een baby van 2 mnd geeft. Maar het is homeopatisch dus proberen kan vast geen kwaad. Ik geloof er niet zo in.
@ ikdus: Ze heeft toch ook nog een oudere dochter?! misschien is het daar wel voor. Ik had het gelezen op het net, dat sommige ouders het geven aan kinderen in stressvolle periode zoals sinterklaas. En er bestaan ook sites met de meest fantastische verhalen erover, dus heb ik het gebrobeerd. Ik heb mijn dochter het gegeven met 16 mnd. aangezien zij véél wakker is snachts, en niet de rust heeft, om rustig te slapen. Héél voorzichtig geprobrobeerd met 1 dan 2 en uiteindelijk max 4 druppels. en het deed: NIX...
Wij hebben onze dochter tussen de 10 maanden en de 15 maanden ongeveer, kindival tabletjes van VSM gegeven. Het hielp haar wel iets om tot rust te komen en het slapen ging iets beter. Maar geen wondermiddel hoor.