Hoiii allemaal, ik zit op internet al allemaal sites door te spitten (aangezien ik amper meer kan bewegen heb ik geen zin om te shoppen)... Maar kom niet veel verder qua inspiratie als Prenatal, Bijenkorf, V&D... Maar daar word ik niet echt wil van... Tips??
H&M kleertjes.com kixx online happybee humbee olliewood kinderkleding-tekoop amazingkids koflo.nl twinkeltje.nl ikenmijnkin.nl nameit zara.com ff uit mijn hoofd, bij de meeste ff www en .nl erachter zetten of ff googlen
Wij bestellen bijna alle kleertjes bij Kinderkleding koop je bij kleertjes.com | kleertjes.com Ook Z8 Babykleding & Kinderkleding is favoriet.
lief! online | babykleding, kinderkleding & meer | lief! lifestyle Esprit Online-Shop - ESPRIT online shop - kleding & accessoires voor dames, heren en kinderen Trendy mode en kleding & fashion in de Mexx Online Shop Nederland
Super!!!!!!!!!!! ben al flink geslaagd bij duckybeau (alles in de aanbieding nu!!)... En ik heb er al een hoop bij favorieten opgeslagen! Bedankt meiden.....