Ik vond het een rotding. Dochter lag er half dubbelgevouwen in en had veels te weinig bewegingsvrijheid om lekker te spartelen. Ding staat nog ergens op zolder te verstoffen.
Ik heb hem naar tevredenheid gebruikt omdat ik onstekingen had in de armen. Ik vond het superhandig, omdat je dan goed de handen vrij hebt voor het wassen van de kleine. Ik kon hem alleen niet zo heel lang gebruiken, omdat onze dochter snel groot werd
Wij hebben ook een badstoeltje, maar dan van bebe.. Wij vinden hem echt super! Wij gebruiken hem dan alleen niet in een babybadje, maar in ons eigen bad. We gebruiken hem alleen niet vanaf het begin, daar gebruikten we de tummytub voor. Maar ze vindt het geweldig! Kan flink spartelen met haar beentjes, en wij hebben beide handen vrij, ideaal!
Ik vond het echt een rotding.. Mijn zoontje (is vrij smal en lang en) zakte helemaal scheef in dat stoeltje toen hij nog niet kon zitten. Tegen de tijd dat hij dat wel bijna kon ging hij voorover hangen waardoor het stoeltje ging kantelen... Ik hield hem dus liever zelf vast of gebruikte de tummy-tub
Wij vonden het erg prettig. Hebben een douxhe in het had. Onze zoon was al snel.te groot voor het kleine badje, naar nog te klein voor een ring om in te zitten. Ik vind het erg veilig,uteraars moet je hem.geen seconde.uit het oog verliezen!Maar de Hema heeft ze ook gewoon te koop!
Dat ding staat hier ook op zolder stof te happen. Een keer gebruikt zonder succes door dat ding wat tussen de beentjes moest.Drukte zijn balletjes helemaal plat.
Hier ook 1 keer gebruikt, je mag hem van mijk overkopen hoor de balletjes werden afgekneld en hij keek doodongelukkig