Hallo, Vorig jaar keek mijn dochter in de auto ( op vakantie) naar de filmpjes van Zappelin. Deze filmpjes kon je downloaden en dus offline bekijken. Mijn zoontje keek naar een dvd'tje. Nu is het helaas zo dat deze filmpjes nu niet meer offline te bekijken zijn. Nu ben ik dus op zoek naar een app voor de ipad waar wel offline filmpjes te bekijken zijn. Wie kan me helpen en weet leuke apps waar dit wel kan? Ohja, mijn dochter is 6 jaar( al vindt ze filmpjes die voor wat jongere kindjes zijn vaak ook wel leuk). Alvast bedankt
Nee tubemate moet je niet in de play store downloaden, maar via Google even opzoeken. Volgens mij wel via de appstore voor Apple
Tubemate, ideaal Net terug van vakantie, de kids op mijn telefoon en de tablet alle favorieten gekeken.
zou je mij uit kunnen leggen waar ik die usb stick precies in de ipad steek? bij mij zit er namelijk echt geen ingang voor een USB stick
Haha en ik nog serieus een keer m'n iPad goed bekijken! Ik denk heb ik dat dan echt al die tijd gemist... Maar nee
maar het zal maar zo zijn dat wij al jaren over die ingang heenkijken en er een simpel trucje is om hem er in te krijgen. Zitten we jaren te kloten en krijgen we hier de tip.