Ervaringen/proefrit Gazelle Cabby gevraagd

Discussion in 'De lounge' started by Spikkeltje, May 29, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Aug 17, 2014
    1,245
    413
    83
    Female
    Bij mijn Iieve zoontje en dito man
    Hallo, ik overweeg om een bakfiets te kopen voor mij en onze 16-maander. Ben niet zo'n fietswonder maar las dat de Gazelle Cabby prettig, stabiel en licht rijdt. Aan Cabby-eigenaren: klopt dit? En waar oh waar hebben jullie een proefrit kunnen maken? Er is in mijn omgeving (Dordrecht) geen fietsenmaker te vinden die 'm heeft staan.. maar ik ga toch niet een fiets kopen zonder 'm ooit geprobeerd te hebben? Hoe lossen anderen dat op?

2. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Ik heb er 1 staan in de schuur. Wel t oudere model (blauwe versie)
    k Ga hem weg doen voor een heel klein prijsje.
    Dus als je interesse hebt. Ik woon bij je in de buurt.
    Ik vind hem heerlijk rijden, maar mijn kinderen zijn er te groot voor.

3. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Aug 17, 2014
    1,245
    413
    83
    Female
    Bij mijn Iieve zoontje en dito man
    Ik heb je een PB gestuurd!

4. Happymam

Happymam Fanatiek lid

Feb 7, 2009
    1,251
    306
    83
    Ik heb er 1 gehad, paar jaar geleden alweer. Ik vond het een superfiets! Heb m weg gedaan toen ik nog maar 1 kindje op mn fiets hoefde vervoeren

5. Jezz84

Jezz84 Actief lid

Dec 30, 2012
    455
    111
    43
    Ik lees even mee, ben ook op zoek. Vonden jullie het zwaar fietsen of viel dat mee? En is het niet heel wiebelig als je 2 kinderen in de bak hebt zitten?

6. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Ik vond hem heel licht fietsen, had ik niet gedacht. Ik moest eerst wel even wennen, vooral met sturen, maar niet wiebelig hoor.
    Ik had 1 kleuter, 1 peuter en 1 baby in maxicosi er in.

Jezz84 likes this.
  7. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Ik heb hem sinds vorig voorjaar en ik ben er enorm blij mee! Ik kon hem hier bij een grotere fietswinkel meenemen om te proeffietsen en om te testen of hij door het poortje kwam ;)!

Nog steeds ben ik er blij mee, hij fietst heel licht en mijn kinderen vinden het een feestje

Ik woon regio haaglanden dus niet heel erg in de buurt helaas

Jezz84 likes this.
  8. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Oja fiets werd thuisbezorgd maar let op dat er een fietsenwinkel in de buurt is die eventueel onderhoud kan doen

9. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Bij welke ben je geweest? Woon ook regio haaglanden. Heb een babboe nog maar kan er niet op fietsen :mad:

10. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Hans Struijk, bij Den Haag HS

Wat heb je voor babboe en wat lukt niet?

11. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Een babboe big. Dus met 2 wielen van voren. Kan er absoluut niet op fietsen. Hem recht houden is een ramp. Vriend fietst er gewoon normaal op.

12. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Wij hebben hem ook. Vorig jaar na de geboorde van onze derde gekocht. We hebben wel eerst een proefrit gemaakt bij het Gazelle expierence center in Amersfoort. De jongste (15 maanden) past nog prima in de maxicosi en de meiden (2 en 3) zitten op het bankje. Gebruik hem heel veel, kleine rondjes fietsen, boodschapjes halen en van en naar de psz. ls je echt kilometers wilt fietsen is een elektrische bakfiets wel beter denk ik. Ook fijn is dat je de bak van de cabby in kunt klappen, waardoor hij goed in ons tuinschuurtje past.

Onze oudste word in november 4, we gaan dan kijken voor een goed fietsje voor haar zodat ze zelf mee kan fietsen en dan verkoop ik de bakfiets weer. Heb er heel veel plezier van en het heeft me zoveel vrijheid gegeven met de 3 kids.

Edit ... Waalwijk heeft ook een Gazelle experience center.

Livia75 likes this.
  13. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Ik zou de winkel hans Struijk gewoon even bellen of ze er een hebben staan en een proefrit maken!
    Ik fiets ermee door de regio, strand etc en ik vind het niet enorm zwaar ofzo.
    En het geeft zoveel vrijheid om heerlijk buiten te zijn.

Ik heb trouwens ook de regencap omdat ik die erop zet bij geen regen. Zo voelde ik me geruster met mijn ondernemende peuter dat ze niet zomaar iets uit de bakfiets kan gooien etc

14. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Thnx ga ik doen!
    Ja ik werk in DH en wil naar werk fietsen maar ook naar de opvang vd kinderen.
    Ja snap ik, mijn oudste blijft moeilijk zitten als ze diertjes onderweg ziet.

Livia75 likes this.

Share This Page