heeft iemand ervaring met de Bib expresso Flessenverwarmer? lijkt me wel een handig apparaat. niet meer de magnetron nodig. (ik ga flesvoeding geven)
Ik heb hem zelf niet maar goede ervaringen over gehoord. Al werkt een thermoskan met heet water en een poedertoren ook prima.
Wisselend. Ik heb positieve verhalen gelezen, maar ook negatieve. Zelf vind ik 't onnodig, nog een ding op mn aanrecht zeg maar. Maar het schijnt dat er een beetje water in 't apparaat blijft dus je moet 'm even kantelen om alles eruit te krijgen. En ik zie er niet zo'n voordeel van in tov de magnetron of waterkoker.
wij hebben hem gebruikt geen spijt van gehad. wij hadden er iets onder liggen zpdat hij wat schuin stond. met 30 seconden was het water warm en kon je het in de fles doen.
bedankt , ik zie dit apparaat ook niet als noodzaak, magnetron is ook makkelijk. die hebben we ook bij onze zoon gebruikt. ik zie het meer als luxe . en makkelijk!!
Is wel makkelijk maar niet makkelijker of sneller dan de magnetron vind ik zelf. Ik heb er 1 staan ongebruikt. Zou eerst flesvoeding gaan geven vanaf 6 maanden maar uiteindelijk toch borstvoeding blijven geven tot 12 maanden en het ding dus niet nodig gehad.
Beaba Bib 'Expresso - onze mening | Babyvergelijk.nl Hier staat een review en een filmpje van de bib expresso. Oa dat het langer duurt dan 30 seconde. Ik zie de meerwaarde er niet echt van in.
Ja hier ook, ik maak 2x per 24 uur een grote kan. Flessenwarmer ed. nooit nodig gehad. In de magnetron schijnt melkpoeder 'dood' te slaan dus ik gebruik nooit geen magnetron om de melk op te warmen. Het is ook sneller want een liter water aan de kook brengen kost een paar minuutjes en daar heb je een aantal voedingen plezier van.(Alleen nog een beetje koud water uit de kraan erbij) Opwarmen met zo'n flessenwarmer kost elke keer een aantal minuten. Kwa energieverbuik dus ook gunstiger om gekookt water in de thermoskan te doen
Heb hem ook. Ik had hem op de slaapkamer staan dan hoefde we niet naar beneden haha. Ja luxe maar met een tweede was ik makkelijker met dit soort dingen
Echt een aanrader! Altijd op goede temperatuur. Zit ook magnetron sterilisator bij. Heel blij mee. Mijn schoonzusje had een gewone flessenwarmer, maar heeft deze ook aangeschaft.
Wij hebben hem ook besteld. Aangezien wij geen magnetron willen gaan gebruiken voor de babyvoeding is dit apparaat heel handig. Je kan het bovendeel ook los maken en gebruiken als au bain marie warmer, voor vaste voeding als de baby ouder is.
Tijdens mijn tweede zwangerschap, waarbij ik een hoop kon hergebruiken van de 1e, heb ik me ook laten verleiden tot het aanschaffen van dit apparaat. Maar ik vind hem echt thuis horen in het rijtje "onzinnige aankopen". De sterilisator is wel makkelijk, maar die zijn ook veel goedkoper te koop. Ik wilde voor elke fles vers water gebruiken, dus elke keer het apparaat legen, het opwarmen gaat wel snel. Eerst water tappen, daarna poeder erbij, anders geeft het een vertekend beeld. En inderdaad weer een apparaat erbij. Ik zeg "niet doen!".