Hi meiden, Zou het erg leuk vinden om het eerste pakje van onze man zelf te laten bedrukken met zijn naam. Is er soms iemand die hiermee ervaring heeft via een webwinkel? Of ergens anders? Ik ben trouwens aan het denken aan of een rompertje of t-shirt/longsleeve met broekje. Alvat bedankt!
Er zijn verschillende site. NIet bij de geboortje gedaan maar wat later wel. Twee waar ik tevreden over ben (er zullen er vast meer zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee!) - Hema kan sinds kort ook bedrukken - siplycollers (ik kreeg zelfs een gratis mutsje van ze met naam, erg leuk!) Leuk idee trouwens!
Bedankt! Vind alleen jammer dat je bij de HEMA wat weinig keuze hebt mbt bedrukkingen... Ik ga de andere site even checken, dank je wel!
rainbowbabies heb ik bij mn dochter besteld, was mooiere kwaliteit als simply colors bij mn zoon zn shirtje.
Ik heb ook bij simply colours besteld. Ziet er mooi uit, maar lijkt wel erg groot vergeleken met andere maatjes 50/56.. helaas. Ik wilde het ook gebruiken voor na de geboorte.