welke kinderwagen hebben jullie? en wat zijn de voor- en nadelen ervan? Wij zaten zelf aan de phil & teds vibe te denken maar ik heb gehoord dat je als het geregent heeft het voorste wiel elke keer moet spuiten met silicone spray Als dat klopt vind ik 700 euro veel geld voor een wagen die niet optimaal is
Ik zit zelf ook nog heel erg te twijfelen.. tussen de joolz day.. of de stokke Maar vind ze alletwee best duur... en heb gehoord dat de stokke vaak omvalt.. en ik heb een kinderwagen die op de joolz lijkt gezien voor heel wat minder geld... Dus ik lees ook nog even mee.
Wij hebben de Transit Combi, alleen verkrijgbaar bij babydump. Kost 400,00. Dat vind ik het eerste voordeel, niet zo belachelijk duur als andere merken. Andere voordelen: - hij loopt super lekker, ook over hobbelige ondergrond (ik gebruik hem iedere dag om te wandelen) - de duwstang is in hoogte aan te passen. Wij zijn beide lang en voor ons is hij hoog genoeg - we kregen er adapters bij om de maxi cosi er op te zetten. - 4 wielen (3 wielen vind ik niet handig sturen) - hij is super wendbaar, heeft een kleine draaicirkel - de wandelinzet is naar allebei de kanten te draaien (dus kindje kan naar je toe en van je af zitten) - is klein als hij is ingeklapt (was voor ons een vereiste omdat wij toen alleen een toyato aygo hadden) Deze wandelwagen is door babydump ontwikkeld omdat er veel vraag was naar bovenstaande voordelen, maar die je niet (allemaal) vindt op goedkopere wagens. Nadelen: - Ik vind het inklappen niet heel erg soepel gaan. Maar mijn vriend doet het heel gemakkelijk dus ik denk dat ik iets verkeerd doe
wij hebben de easy walker sky. prima wagen onze dochter is ondertussen bijna 2 en zit er nog steeds in.
@ koon ik ga binnenkort eff kijken ernaar, ben benieuwd @ vlindermoeder geen nadelen bij de easy walker sky? @sarahtj3 lastig hè om een goede keus te maken, ik heb dat met bijna alles wat betreft de baby
Wij hebben de Joolz Day Earth besteld. Ervaring heb ik niet. Wij hebben de wagen gekozen omdat we hem mooi vinden, hij mooi hoog is, de duwstang is makkelijk in hoogte verstelbaar, hij rijdt goed op verschillende ondergronden ,het is een ergonomische wagen, en hij is makkelijk/klein in te klappen voor in de auto.
Wij hebben gekozen voor de Bugaboo. Een groot voordeel vind ik dat de bak wat lager hangt zodat ik de kleine er straks gemakkelijk in kan leggen en uit kan halen. (Ik ben niet zo groot ) En aangezien ik hem straks het meest ga gebruiken is dat wel praktisch hihi. Ook de andere mogelijkheden die de Bugaboo heeft, vonden wij doorslaggevend om hiervoor te kiezen.
@pink99 het enige nadeel wat ik nu vind is dat die ook al staat hij in geklapt vrij veel ruimte inneemt. ik weet niet of het meer of minder is dan andere wagens want ik heb alleen deze gehad. voor de rest is het echt een top wagen
Wij hebben de mutsy evo omdat deze niet zo super duur was (middenklasser qua prijs) en zowel mijn vriend van 2 meter erachter past als ik (1.66m) goed in te stellen dus. Klapt makkelijk en klein in. Heeft 4 wielen, drie vond ik onstabiel voelen. Wandelwagen kan 2 kanten op. Maxicosi past erop met adapters die erbij zaten. Geen luchtbanden dus ook geen lekkage of zachte banden, maar ook geen "buggy" wielen maar gewoon grote stevige wielen. Nu aan het wachten tot ik m eindelijk met kind kan gebruiken
Wij hebben de maxicosi mura4 omdat deze klein inklapt. Daarnaast wilde wij graag een wagen met luchtbanden, omdat we vaak in het bos lopen en naar wat wij hebben begrepen luchtbanden dan prettiger zijn.
hier echt een fan van de bugaboo! hij is wel prijzig maar echt de beste aankoop die wij hebben gedaan toen onze 1e zoon werd geboren. Hij past zelfs in mijn suzuki swift hihi. Hij loopt echt ontzettend soepel en ik vind het een mooie wagen!!
Ik twijfel nog tussen een Joolz of tussen de Mutsy 4 rider... Nog een vraag aan jullie? Hoe lang zijn de levertijden voor deze kinderwagens? Ik ben half februari uitgerekend. Als we de kinderwagen ergens eind december of begin januari hebben is het wat ons betreft vroeg genoeg... Wanneer zouden we die dan kunnen bestellen?
Levertijden joolz. Ik heb de joolz earth onlangs besteld (elephant grey) en die was op voorraad en kon ik dus al op korte termijn in huis hebben. Ik heb alleen de afleverdatum naar half/eind oktober gezet zodat wij eerst het kamertje af kunnen maken en dus plek hebben alles neer te zetten. Ik weet dat de donkerblauwe op dat moment wel een levertijd van 2,5 maand had. Bij babydump is het geen probleem hem later te laten leveren, bij babypark had ik hem dan ook de week erop al in huis gehad. Kon ook nog gebruik maken van een heel aantrekkelijke actie voor de joolz op dat moment dus bij babydump besteld in de winkel.
Maxi Cosi Mura 4 en ik ben er super blij mee! Rijd goed, comfortabel, goeie banden! Een echte aanrader.
Een stokke omvalt? Wat doe je er dan mee? Hetzij juist een heerlijke stevige wagen! Ik kan hem je absoluut aanraden!
Wij hebben voor de stokke gekozen omdat deze ligt van gewicht is, heel ligt en soepel rijdt, een stevige bak heeft die ook nog eens mooi op hoogte is. Deze was direct op voorraad dus dat viel ook mee Nadeel... je moet je even verdiepen hoe alles te verstellen is, maar dat gelldt voor mee wagens
Hier een tweedehands bugaboo en een nieuwe stokke. Stokke vooral voor de hoogte en verstelbaarheid.. en hij rijd ontzettend lekker! Maar van stokke moet je wel echt houden en ik ben er gek van
Ik ben ontzettende fan van de stokke! wat een superwagen en ik vind hem zijn geld absoluut waard. Hij was direct leverbaar bij babypark dus dat was mooi. Voordelen: -kindje zit lekker hoog -omdat bak/zitting zo hoog te verzetten zijn hoef je niet te bukken. -wagen rijdt ontzettend ligt (dat omvallen dat snap ik niet hoe je dat voor elkaar moet krijgen, dat lijkt me dat dat met andere wagens ook wel is) -stevige bak -onze uk van 2 kan er zelfs achter lopen omdat die zo laag verstel kan worden erg leuk! Nadeel: als het onderstel is ingeklapt is die niet erg klein misschien de prijs? maar ik vind de wagen de laatste tijd een normale prijs hebben ipv. toen ik hem kocht toen de nieuwe kleuren en modellen net uitkwamen :S Als ik zou kiezen zou ik een goede wagen kiezen en dat zijn voor mij: Bugaboo, Joolz en Stokke.