Ervaringen bekkeninstabiliteit

Discussie in 'Gezondheid' gestart door sandra1979, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Joyce: dit herken ik zo! Meld je bij de VK en vraag of ze een goede therapeut in de buurt weten! Het wordt (ook door het groter groeien van je kindje) alleen maar zwaarder. Ook therapie zorgt er niet voor dat de klachten verdwijnen, ze leren je om te gaan met de klachten en je krijgt houdingsadviezen.

Ik heb er vannacht 10 minuten over gedaan om van onze slaapkamer naar de badkamer te komen, eerst rechtervoet naar voren en dan links bijzetten. Het is misschien 6 meter lopen! Ik liep te janken terwijl ik naar de wc liep, en ik moest ook nog heel nodig (ik had zowaar eens 2,5 uur achtereen geslapen, dat is echt een record voor mij)!

Omdraaien in bed kan ik ook niet, ik moet eerst rechtop gaan zitten (auw auw auw :cry: ) en dan langzaam naar de andere kant "draaien" met een voedingskussen tussen mijn benen. Na anderhalf uur word ik vervolgens wakken met pijn in mijn heup en begint het liedje weer van voren af aan. Ik vind het verschrikkelijk! Ik heb mijn bed op klossen staan (we hebben een erg laag bed) en dan kan ik iets makkelijker uit bed komen. Inmiddels heb ik een ander bed besteld in de hoop dat ik daar makkelijk in en uit kom en prettiger in kan liggen.

Sterkte in ieder geval, je bent niet de enige die het heeft en het zit zeer beslist niet tussen je oren (is mij eens verweten: nee, riep ik, het zit ook niet tussen mijn oren maar tussen mijn benen ;) ). Ik loop met krukken en ik kan ook geen tas de trap op krijgen hoor!

2. Eppie

Eppie Lid

4 mrt 2007
    98
    0
    0
    Op de grens
    Zijn jullie allemaal zwanger van je 1e kindje of hebben jullie al een of meerdere kinderen?
    Ik kan het bijna niet meer opbrengen om voor mijn zoontje te zorgen op het moment, zo'n pijn heb ik! Hoe doen jullie dat?

3. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik ben zwanger van mijn tweede kind. Het is behoorlijk pittig, maar ik heb het geluk dat mijn eerste alweer 5 jaar is. Hij kan zichzelf aankleden, zelf naar de wc, zelf rommel opruimen etc. etc.. Ik hoef hem niet te tillen of wat dan ook en als ik bijv. iets op de grond laat vallen, vraag ik of hij het wil oprapen. "wil je mama even helpen" zijn magische woorden deze weken, hij voelt zich dan heel groot, ookal helpt hij me met de meest onzinnige dingen (pen die op de grond is gevallen of zo).

Ik weet niet hoe ik het had moeten doen bij een jonger kind erbij, als ik die bijv. ook nog zou moeten verschonen etc., dat kan ik nu echt niet. Mijn zoon gaat deze week nog naar school, dat is ook wel lekker. Dan heb ik overdag even wat tijd voor mezelf. Vanaf volgende week dus vakantie, daar kijk ik in die zin wel tegenop dat ik hem toch de hele dag moet zien te vermaken en ff met hem gaan fietsen of een potje voetballen zit er niet in. Gelukkig is hij gek op spelletjes, dus we doen veel spelletjes, maar in de afgelopen weken heb ik al 1000x mens-erger-je-niet gedaan en daar word je ook wel weer een beetje zat van. ;)

Laat het maar een beetje mooi weer worden (en dan geen 30 graden want dan zwel ik weer zo op) en dan gooi ik het zwembad naar buiten of laat met anderhalve week deze meid geboren worden, dan kan mijn lichaam zich weer herstellen. [-o<

4. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

joyce ik zou het zeker melden bij je vk....

Oh kuki dat verhaal van naar de w.c. en het omdraaien in bed herken ik zo. Ik slaap nu trouwens nog met een voedingskussen tussen mijn benen anders kan ik niet op mijn zij liggen.
    En het probleem van de wc had ik opgelost door bij de thuiszorg een postoel te huren en deze naast mijn bed te zetten. Vooral toen ik 's nachts meerdere malen naar het toilet moest was dit fijn.

groetjes sandra

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi ik moet aanstaande dinsdag de 24ste weer bij de vk wezen en dan zal ik aangeven dat het alleen maar erger word al ben ik bang dat er weinig aan te doen valt nog 10 weken te gaan en ik tel de weken nu echt af met die pijn elke keer sterkte allemaal

6. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    @sandra, zal je even een pbtje sturen!

Deel Deze Pagina