Ervaringen belastingmiddeling?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jax, 11 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jax

Jax Lid

5 dec 2012
    79
    4
    8
    NULL
    NULL
    Ik werd van de week getipt door mijn zus over belastingmiddeling. Wanneer je de afgelopen 7 jaar een sterk wisselend inkomen hebt gehad kun je over 3 aaneengesloten jaren een gemiddelde van je betaalde belasting terugvragen. Ik leg het misschien niet helemaal goed uit, maar op de site van de belastingdienst en google kun je er info over vinden. Het is vooral rendabel als je de afgelopen 7 jaar gestart of gestopt bent met werken.

Nu is mijn vraag, heeft er iemand hier ervaring met belastingmiddeling? Er is ook een site die voor 14,95 het verzoek voor je indient. Of hebben jullie dit zelf gedaan?

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik heb er zelf geen ervaring mee maar mijn vriendin heeft het zelf gedaan. Ze is namelijk 4 jaar geleden een eigen bedrijf begonnen en had dus een sterk wisselend inkomen.

Het schijnt niet moeilijk te zijn, op de site van de BD staat stap voor stap hoe je het moet doen en waar je het in moet dienen. Ik zou zeggen, begin er aan, probeer het, en maak een afspraak bij je belastingkantoor waar je jhet toch in moet leveren dat ze het samen met je doorkijken of het compleet is. Het lijkt mij die 15 euro niet waard om door een ander bureau te laten doen, de papieren moet je toch al zelf uitzoeken en dat is het meeste werk.

3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36

Deel Deze Pagina