Nuvaring na zwangerschap

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Mamamijn, 23 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    voor mijn zwangerschap gebruikte ik de nuvaring. Altijd tevreden en geen probleem met inbrengen. Nu ben ik gisteren weer begonnen hiermee. M’n menstruatie begon gisteren dus heb weer een ring ingebracht, echter zet m’n menstruatie nu niet door, is dit normaal? En ik krijg hem niet goed ver naar achter, voorheen lukte mij dat zonder problemen maar nu als ik hem ver naar acht duw komt hij toch weer terug. Ligt Zegmaar echt voor in de schede, niet echt prettig en bang dat het op den duur toch uitvalt. Wat zijn jullie ervaringen?
     
  2. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Bij mij viel hij al uit voor ik een kind had! Kan me voorstellen dat het na een bevalling helemaal gebeurd.
    Was het je eerste menstruatie na de bevalling? Dan kan het natuurlijk zijn dat het nog niet helemaal is hoe het hoort te zijn
     
  3. Aries

    Aries Niet meer actief

    Ik ben pas begonnen, dus ook nog weinig ervaring, maar dat de menstruatie meteen weer stopte was bij mij ook! Had nog zitten zoeken of anderen dat ook hadden, haha.
     
  4. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Dat het meteen stopt is op zich niet zo gek.
    Dat eruitvallen is wel vervelend.
    Misschien kun je hem anders inbrengen? ik heb uiteraard geen idee hoe je het nu doet?
    Maar áls hij bij mij niet helemaal goed zat probeerde ik 1 kant een beetje achter mijn bmm te klemmen, en dan de andere kant omhoog te duwen.
    Het klopt niet helemaal wat ik zeg, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel ;)
     
  5. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam

Deel Deze Pagina