Cadeautips 'Golf'

Discussie in 'De lounge' gestart door Manuela79, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nee niet de auto... maar de sport. Nou ja... sport hihihi

Mijn vriend is bijna jarig en nou heeft hij het golfen opgepakt. Erg leuk voor hem dat hij een hobby heeft die een keer niet met de pc te maken heeft... ;) Hij heeft dit weekend ook een cursus, morgenochtend praktijkexamen voor zijn gva/gba (oid).

Zoals jullie al lezen.. ik heb er letterlijk de ballen verstand van!
    Ik zoek dus tips voor zijn verjaardag om een cadeau te geven in de golfsferen. Maar, ik heb er dus geen idee van waar hij iets aan zou hebben en wat niet al te prijzig is. Hij heeft vorig jaar al een golfhandschoen gekregen.

Iemand van jullie (mannen) tips voor me?

Alvast bedankt!

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ga het morgen even aan m'n man vragen. Clubs en tas heeft hij neem ik aan al. Extra ballen zijn altijd handig denk ik, zou dat wel via marktplaats doen, nieuw is best duur. Muntjes voor de driving range misschien, eigen ballen daarvoor gebruiken is denk ik een beetje duur (en mag misschien ook niet).

3. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Dat is toevallig, ik was vandaag voor mijn vriend aan het kijken voor kerst (ik ben graag goed voorbereid, na sinterklaas ga ik moeiteloos door op de kerstcadeaus:D) en ik kwam een leuk boek tegen op Bol: "help, ikga golfen" van Jeroen Bertrams

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hmm hij heeft aangegeven dat hij graag golfschoenen wil hebben, maar dan van Nike ofzo, dus niet de echte 'ouwe lullen' schoenen :D

Maar als er nog tips zijn... graag!

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dingen die mijn man noemt: de dingen die ik al noemde ;), trolley voor de golftas (anders is het echt veel sjouwen), wel een goede want van die goedkope kan je moeilijk neerzetten. Maar misschien heeft hij het al ;).
    Greenfee (toegang om 9 of 18 holes te lopen). Als hij al lid is van een golfclub hoeft dat niet want dan is het gratis (maar betaalt hij elk jaar al genoeg ;)).

Dat was het wel zo'n beetje :)

Deel Deze Pagina