Hoi hoi, ik ga voor onze wijk een FB pagina maken, daar kunnen we verdachte situaties melden. Er gebeuren hier veel rare dingen in de wijk. Nu heb ik dyslectie en wil ik vragen of hier iemand is die mijn stukje even wil checken. Alvast bedankt! Hallo buren. Na aanleiding van iets wat gisteren avond is voorgevallen heb ik besloten om deze Facebook site op te zetten. Zo kunnen we elkaar op een makkelijke manier waarschuwen en weet iedereen wat er gebeurd. Ik wil jullie dan ook vragen om alle verdachte dingen die je ziet of hoort hier te plaatsen, ook dingen die je hoort van je buren die geen Facebook hebben. Zo weten je buren ook waar ze op moeten letten. Voeg gerust andere buren aan deze groep toe maar dan wel de buren die hier in het stukje wonen van BaBuTi. Deze groep is niet bedoeld voor reclame maar alleen voor onze veiligheid. Ik woon hier nu bijna 2,5 jaar en heb al veel gehoord en gezien, ik zal hier onder even wat voorvallen op een rij zetten. 2 keer poging tot inbraak bij het zelfde huis. Een complete louncheset/tuinset die op klaar lichte dag uit een tuin in gesloten, over een schutting is getild en in de bosje verstopt om 's nachts terug te komen en mee te nemen. Poging tot diefstal van de velgen van een auto, 1 van de velgen zat nog maar met 1 bout vast. Poging tot diefstal van een scooter. Een sleutelbos met kluissleutels gevonden in de bosjes, deze bos was afkomstig uit Duitsland en is buitgemaakt bij een diefstal daar. Een auto met gedoofde lichten die hier het pad op reed, op het moment dat mijn man er heen liep rijd hij met hoge snelheid weg. Vreemde mannen in de bosjes die hard weg rennen op het moment dat je er een zaklamp op schijnt. Afgelopen zomer heb ik maar ook andere buren regelmatig 2 jongens rond de 16 jaar zien lopen, op de meest rare tijd stippen. Onze hond die raar reageerde als we langs de bosjes/struiken/bomen liepen 's avonds. Dat gedeelte is nu een flink stuk ingekort of helemaal weg gehaald, het overzicht is nu veel beter, het is nu geen donker hol meer. Gisterenavond hoorde in een kabaal hier achter uit de tuin van de buurvrouw, ik kan in haar tuin kijken omdat onze schutting kapot is. Haar buitenlamp sprong aan, ik heb mijn gordijn een stukje open gedaan en ben iets later naar buiten gelopen, waar op dat moment niets meer te zien was. Om 23.45 uur ben ik een rondje met de hond gaan lopen en die gedroeg zich hier achter in het steegje geen alert, haren over eind en oren omhoog. Vanmorgen ben ik de buren langs gegaan en niemand was op dat tijdstip achter geweest. Het is nu wel duidelijk dat er iemand was die geen goede bedoelingen had. Ik vind dit al behoorlijk veel en dit zijn alleen de dingen die ik hoor en zie. Jullie zullen vast ook genoeg verdachte situaties hebben mee gemaakt of gehoord. Als we alles hier plaatsten, al zijn het maar hele kleine dingen, bijvoorbeeld een onbekende die hier 3 keer langs het zelfde huis fietst en naar binnen loert. Zo houden we een mooi overzicht.
Hoi ANICA, Ik heb er een paar kleine foutjes uitgehaald. Hoop dat je je hiermee kan vinden. Hallo buren. Na aanleiding van iets wat gisteren avond is voorgevallen heb ik besloten om deze Facebook site op te zetten. Zo kunnen we elkaar op een makkelijke manier waarschuwen en weet iedereen wat er gebeurd. Ik wil jullie dan ook vragen om alle verdachte dingen die je ziet of hoort hier te plaatsen, ook dingen die je hoort van je buren die geen Facebook hebben. Zo weten je buren ook waar ze op moeten letten. Voeg gerust andere buren aan deze groep toe maar dan wel de buren die hier in het stukje wonen van BaBuTi. Deze groep is niet bedoeld voor reclame maar alleen voor onze veiligheid. Ik woon hier nu bijna 2,5 jaar en heb al veel gehoord en gezien, ik zal hier onder even wat voorvallen op een rij zetten. 2 keer poging tot inbraak bij het zelfde huis. Een complete louncheset/tuinset die op klaar lichte dag uit een tuin is gestolen, over een schutting is getild en in de bosjes is verstopt om 's nachts terug te komen en mee te nemen. Poging tot diefstal van de velgen van een auto, 1 van de velgen zat nog maar met 1 bout vast. Poging tot diefstal van een scooter. Een sleutelbos met kluissleutels gevonden in de bosjes, deze bos was afkomstig uit Duitsland en is buitgemaakt bij een diefstal daar. Een auto met gedoofde lichten die hier het pad op reed, op het moment dat mijn man er heen liep reed hij met hoge snelheid weg. Vreemde mannen in de bosjes die hard weg rennen op het moment dat je er een zaklamp op schijnt. Afgelopen zomer heb ik, maar ook andere buren regelmatig 2 jongens rond de 16 jaar zien lopen, op de meest rare tijdstippen. Onze hond die raar reageerde als we langs de bosjes/struiken/bomen liepen 's avonds. Dat gedeelte is nu een flink stuk ingekort of helemaal weg gehaald, het overzicht is nu veel beter, het is nu geen donker hol meer. Gisterenavond hoorde ik een kabaal hier achter uit de tuin van de buurvrouw, ik kan in haar tuin kijken omdat onze schutting kapot is. Haar buitenlamp sprong aan, ik heb mijn gordijn een stukje open gedaan en ben iets later naar buiten gelopen, waar op dat moment niets meer te zien was. Om 23.45 uur ben ik een rondje met de hond gaan lopen en die gedroeg zich hier achter in het steegje heel alert, haren over eind en oren omhoog. Vanmorgen ben ik bij de buren langs gegaan en niemand was op dat tijdstip achter geweest. Het is nu wel duidelijk dat er iemand was die geen goede bedoelingen had. Ik vind dit al behoorlijk veel en dit zijn alleen de dingen die ik hoor en zie. Jullie zullen vast ook genoeg verdachte situaties hebben mee gemaakt of gehoord. Als we alles hier plaatsten, al zijn het maar hele kleine dingen, bijvoorbeeld een onbekende die hier 3 keer langs het zelfde huis fietst en naar binnen loert. Zo houden we een mooi overzicht.
Hallo buren. Naar aanleiding van iets wat gisteren avond is voorgevallen heb ik besloten om deze Facebookpagina op te zetten. Zo kunnen we elkaar op een makkelijke manier waarschuwen en weet iedereen wat er gebeurd. Ik wil jullie dan ook vragen om alle verdachte dingen die je ziet of hoort hier te plaatsen, ook dingen die je hoort van je buren die geen Facebook hebben. Zo weten je buren ook waar ze op moeten letten. Voeg gerust andere buren aan deze groep toe, maar dan wel de buren die hier in het stukje wonen van BaBuTi. Deze groep is niet bedoeld voor reclame maar alleen voor onze veiligheid. Ik woon hier nu bijna 2,5 jaar en heb al veel gehoord en gezien, ik zal hier onder even wat voorvallen op een rij zetten. 2 keer poging tot inbraak bij het zelfde huis. Een complete loungeset/tuinset die op klaarlichte dag uit een tuin is gestolen, over een schutting is getild en in de bosjes verstopt om 's nachts terug te komen en mee te nemen. Poging tot diefstal van de velgen van een auto, 1 van de velgen zat nog maar met 1 bout vast. Poging tot diefstal van een scooter. Een sleutelbos met kluissleutels gevonden in de bosjes, deze bos was afkomstig uit Duitsland en is buitgemaakt bij een diefstal daar. Een auto met gedoofde lichten die hier het pad op reed. Op het moment dat mijn man er heen liep reed hij met hoge snelheid weg. Vreemde mannen in de bosjes die hard weg rennen op het moment dat je er een zaklamp op schijnt. Afgelopen zomer heb ik, maar ook andere buren, regelmatig 2 jongens rond de 16 jaar zien lopen, op de meest rare tijd stippen. Onze hond die raar reageerde als we langs de bosjes/struiken/bomen liepen 's avonds. Dat gedeeldte is nu een flink stuk ingekort of helemaal weg gehaald, het overzicht is nu veel beter, het is nu geen donker hol meer. Gisterenavond hoorde ik een kabaal hier achter uit de tuin van de buurvrouw, ik kan in haar tuin kijken omdat onze schutting kapot is. Haar buitenlamp sprong aan, ik heb mijn gordijn een stukje open gedaan en ben iets later naar buiten gelopen, waar op dat moment niets meer te zien was. Om 23.45 uur ben ik een rondje met de hond gaan lopen en die gedroeg zich hier achter in het steegje heel alert, haren overeind en oren omhoog. Vanmorgen ben ik bij de buren langs gegaan en niemand was op dat tijdstip achter geweest. Het is nu wel duidelijk dat er iemand was die geen goede bedoelingen had. Ik vind dit al behoorlijk veel en dit zijn alleen de dingen die ik hoor en zie. Jullie zullen vast ook genoeg verdachte situaties hebben mee gemaakt of gehoord. Als we alles hier plaatsten, al zijn het maar hele kleine dingen, bijvoorbeeld een onbekende die hier 3 keer langs het zelfde huis fietst en naar binnen loert, dan houden we een mooi overzicht.
Hallo buren, Naar aanleiding van iets wat gisteren avond is voorgevallen heb ik besloten om deze Facebook pagina op te zetten. Zo kunnen we elkaar op een makkelijke manier waarschuwen en weet iedereen wat er gebeurd. Ik wil jullie dan ook vragen om alle verdachte dingen die je ziet of hoort hier te plaatsen, ook dingen die je hoort van je buren die geen Facebook hebben. Zo weten je buren ook waar ze op moeten letten. Voeg gerust andere buren aan deze groep toe maar dan wel de buren die hier in het stukje wonen van BaBuTi. Deze groep is niet bedoeld voor reclame maar alleen voor onze veiligheid. Ik woon hier nu bijna 2,5 jaar en heb al veel gehoord en gezien, ik zal hier onder even wat voorvallen op een rij zetten. 2 keer poging tot inbraak bij het zelfde huis. Een complete loungeset/tuinset die op klaar lichte dag uit een tuin is gestolen, over een schutting is getild en in de bosjes is verstopt om 's nachts terug te komen en mee te nemen. Poging tot diefstal van de velgen van een auto, 1 van de velgen zat nog maar met 1 bout vast. Poging tot diefstal van een scooter. Een sleutelbos met kluissleutels gevonden in de bosjes, deze bos was afkomstig uit Duitsland en is buitgemaakt bij een diefstal daar. Een auto met gedoofde lichten die hier het pad op reed, op het moment dat mijn man er heen liep reed hij met hoge snelheid weg. Vreemde mannen in de bosjes die hard weg rennen op het moment dat je er een zaklamp op schijnt. Afgelopen zomer heb ik, maar ook andere buren regelmatig 2 jongens rond de 16 jaar zien lopen, op de meest rare tijdstippen. Onze hond die raar reageerde als we langs de bosjes/struiken/bomen liepen 's avonds. Dat gedeelte is nu een flink stuk ingekort of helemaal weg gehaald, het overzicht is nu veel beter, het is nu geen donker hol meer. Gisterenavond hoorde ik een kabaal hier achter uit de tuin van de buurvrouw, ik kan in haar tuin kijken omdat onze schutting kapot is. Haar buitenlamp sprong aan, ik heb mijn gordijn een stukje open gedaan en ben iets later naar buiten gelopen, waar op dat moment niets meer te zien was. Om 23.45 uur ben ik een rondje met de hond gaan lopen en die gedroeg zich hier achter in het steegje heel alert, haren over eind en oren omhoog. Vanmorgen ben ik bij de buren langs gegaan en niemand was op dat tijdstip achter geweest. Het is nu wel duidelijk dat er iemand was die geen goede bedoelingen had. Ik vind dit al behoorlijk veel en dit zijn alleen de dingen die ik hoor en zie. Jullie zullen vast ook genoeg verdachte situaties hebben mee gemaakt of gehoord. Als we alles hier plaatsten, al zijn het maar hele kleine dingen, bijvoorbeeld een onbekende die hier 3 keer langs het zelfde huis fietst en naar binnen loert. Zo houden we een mooi overzicht. *nog wat kleine dingetjes aangepast die ik snel even zag
De zinsopbouw van de laatste regels klopt ook niet, dat heb ik in mijn stuk veranderd. Edit, en cocko had dat ook door
Hallo buren. Naar aanleiding van iets wat gisteravond is voorgevallen heb ik besloten om deze Facebook site op te zetten. Zo kunnen we elkaar op een makkelijke manier waarschuwen en weet iedereen wat er gebeurt. Ik wil jullie dan ook vragen om alle verdachte dingen die je ziet of hoort hier te plaatsen, ook dingen die je hoort van je buren die geen Facebook hebben. Zo weten je buren ook waar ze op moeten letten. Voeg gerust andere buren aan deze groep toe maar dan wel de buren die hier in het stukje wonen van BaBuTi. Deze groep is niet bedoeld voor reclame maar alleen voor onze veiligheid. Ik woon hier nu bijna 2,5 jaar en heb al veel gehoord en gezien, ik zal hier onder even wat voorvallen op een rij zetten. 2 keer poging tot inbraak bij hetzelfde huis. Een complete loungeset/tuinset die op klaarlichte dag uit een tuin is gesloten, over een schutting is getild en in de bosje verstopt, waarna de dieven 's nachts terugkwamen om de tuinset mee te nemen. Poging tot diefstal van de velgen van een auto, 1 van de velgen zat nog maar met 1 bout vast. Poging tot diefstal van een scooter. Een sleutelbos met kluissleutels gevonden in de bosjes, deze bos was afkomstig uit Duitsland en is buitgemaakt bij een diefstal daar. Een auto met gedoofde lichten die hier het pad op reed. Op het moment dat mijn man er heen liep rijdt hij met hoge snelheid weg. Vreemde mannen in de bosjes die hard weg rennen op het moment dat je er een zaklamp op schijnt. Afgelopen zomer heb ik, maar ook andere buren, regelmatig 2 jongens rond de 16 jaar zien lopen, op de meest rare tijdstippen. Onze hond die raar reageerde als we langs de bosjes/struiken/bomen liepen 's avonds. Dat gedeelte is nu een flink stuk ingekort of helemaal weg gehaald, het overzicht is nu veel beter, het is nu geen donker hol meer. Gisterenavond hoorde ik een kabaal hier achter uit de tuin van de buurvrouw, ik kan in haar tuin kijken omdat onze schutting kapot is. Haar buitenlamp sprong aan, ik heb mijn gordijn een stukje open gedaan en ben iets later naar buiten gelopen, waar op dat moment niets meer te zien was. Om 23.45 uur ben ik een rondje met de hond gaan lopen en die gedroeg zich hier achter in het steegje heel alert, haren overeind en oren omhoog. Vanmorgen ben ik de buren langs gegaan en niemand was op dat tijdstip achter geweest. Het is nu wel duidelijk dat er iemand was die geen goede bedoelingen had. Ik vind dit al behoorlijk veel en dit zijn alleen de dingen die ik hoor en zie. Jullie zullen vast ook genoeg verdachte situaties hebben meegemaakt of gehoord. Als we alles hier plaatsten, al zijn het maar hele kleine dingen, bijvoorbeeld een onbekende die hier 3 keer langs het zelfde huis fietst en naar binnen loert, houden we een mooi overzicht.
Zo moet het ongeveer goed zijn Hallo buren, Naar aanleiding van iets wat gisteravond is voorgevallen heb ik besloten om deze Facebookpagina op te zetten. Zo kunnen we elkaar op een makkelijke manier waarschuwen en weet iedereen wat er gebeurt. Ik wil jullie dan ook vragen om alle verdachte dingen die je ziet of hoort hier te plaatsen, ook dingen die je hoort van je buren die geen Facebook hebben. Zo weten je buren ook waar ze op moeten letten. Voeg gerust andere buren aan deze groep toe maar dan wel de buren die hier in het stukje wonen van BaBuTi. Deze groep is niet bedoeld voor reclame, maar alleen voor onze veiligheid. Ik woon hier nu bijna 2,5 jaar en heb al veel gehoord en gezien, ik zal hier onder even wat voorvallen op een rij zetten. -Twee keer een poging tot inbraak bij hetzelfde huis. -Een complete louncheset/tuinset die op klaarlichte dag uit een tuin is gesloten, over een schutting is getild en in de bosjes is verstopt zodat de dieven 'snachts terug konden komen en de louncheset konden meenemen. -Poging tot diefstal van de velgen van een auto, Eén van de velgen zat nog maar met 1 bout vast. -Poging tot diefstal van een scooter. -Een sleutelbos met kluissleutels gevonden in de bosjes, deze bos was afkomstig uit Duitsland en is buitgemaakt bij een diefstal daar. -Een auto met gedoofde lichten die hier het pad op reed, op het moment dat mijn man er heen liep reed hij met hoge snelheid weg. -Vreemde mannen in de bosjes die hard wegrenden op het moment dat je er een zaklamp op scheen. -Afgelopen zomer heb ik, maar ook andere buren, regelmatig 2 jongens rond de 16 jaar op de meest rare tijdstippen zien lopen. -Onze hond die raar reageerde als we langs de bosjes/struiken/bomen liepen 'savonds. -Dat gedeelte is nu een flink stuk ingekort of helemaal weggehaald, het overzicht is nu veel beter, het is nu geen donker hol meer. Gisteravond hoorde ik een kabaal hier achter uit de tuin van de buurvrouw. Ik kan in haar tuin kijken omdat onze schutting kapot is. Haar buitenlamp sprong aan, ik heb mijn gordijn een stukje open gedaan en ben iets later naar buiten gelopen waar op dat moment niets meer te zien was. Om 23.45 uur ben ik een rondje met de hond gaan lopen en die gedroeg zich hier achter in het steegje heel alert, haren over eind en oren omhoog. Vanmorgen ben ik de buren langsgegaan en niemand was op dat tijdstip achter geweest. Het is nu wel duidelijk dat er iemand was die geen goede bedoelingen had. Ik vind dit al behoorlijk veel en dit zijn alleen de dingen die ik hoor en zie. Jullie zullen vast ook genoeg verdachte situaties hebben meegemaakt of gehoord. Als we alles hier plaatsten, al zijn het maar hele kleine dingen bijvoorbeeld een onbekende die hier 3 keer langs hetzelfde huis fietst en naar binnen loert. Zo houden we een mooi overzicht!
Dames bedankt! Ik heb vanavond een afspraak met onze wijkvereniging, eens kijken wat hun van mijn plan vinden. Top