ervaring met tweelingwagen twin city of zoom

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Towser, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    In oktober ga ik 3 dagen op de baby van vrienden passen. Onze dochter is dan 7 maanden. Om er op uit te kunnen met de kinderen wil ik een goeie duowagen aanschaffen. Ik wil er graag één met omkeerbare zitjes, zodat de kinderen ook naar je toe kunnen zitten. Heeft er iemand ervaring met de Twin City van Firstwheels of met de zoom van ABC design? Over de laatste las ik niet zulke goede berichten op een Duitse site (iets met de lagers van de wielen, soms zou je willen dat je Duits iets beter was;)). Of misschien heeft er iemand nog een andere tweelingwagen waarbij ook de zitjes (dus niet alleen de babywiegjes) naar je toe kunnen? O, ja de betreffende baby is dan 3 maanden, dus wel handig als er voor de eerste tijd nog even een cosi of nog beter een bakje (reiswieg) op kan.
    Alvast bedankt voor de reactie's!

2. Tese

Tese Niet meer actief

Ga je speciaal een wagen aanschaffen voor 3 dagen???

Ik ben ook geinteresseerd in de zoom. Op de plaatjes vraag ik me wel eens af wat voor een gewicht de buggyzitjes kunnen hebben. Dit aangezien mn zoontje 2 is als de kleine is geboren. Het ziet er een beetje gammel uit. Ik ga die andere even googlen.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik neem aan idd dat het voor 3 dagen in de week is? Want voor 3 dagen een wagen aanschaffen lijkt me toch wel wat 'bizar' ;).

De zoom hoor ik van dat hij erg lang is en daardoor niet fijn te sturen enzo. De andere heb ik ook geen ervaring mee ;).

Maar die ook nog naar je toe te zetten zijn ->
    Teutonia Twin, daarop kan alleen geen reiswieg maar kan alleen een babynestje in.
    Inglesina Domino Twin duowagen, daarop kan een reiswieg.

4. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Dank jullie wel voor de reactie's. Ik bedoelde inderdaad 3 dagen in de week!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    ik heb de twin city uitgeprobeerd, maar mijn meissie kan er nog maar net in. De wandelwagenkuipjes zijn dus erg klein.

6. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Da's jammer, ik vond die van de Ingelsia ook al klein. Dan misschien toch een Easywalker of een Urban Jungle, maar ik vind het zo jammer dat de kindjes dan altijd van je af zitten......:(

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Een vriendin van mij heeft de Zoom en is erg enthousiast en ze maakt er ook lange afstanden mee. Ze is vooral enthousiast over de vele mogelijkheden qua zitposities. Het is wel zo dat het zwaarste kindje voorop moet zitten. Ik wilde hem ook kopen maar ik heb nog geen recensies gelezen. Dat moet ik eerst maar eens doen.

Deel Deze Pagina