ik heb mijn kinderwagen van babydump. Enige nadeel was dat ze bezorgen tussen 8:00 en 18:00 uur en ik had geen zin om de hele dag thuis te zitten. dus heb hem in de winkel laten bezorgen en ben hem de volgende dag op gaan halen.
Ja dat vind ik ook een nadeel Maar als ik naar een winkel moet ben ik ook een halve dag kwijt, en ik heb vakantie dus komt mooi uit gelukkig Ik hoop dat ze hem op voorraad hebben, dan istie er voor woensdag
hmmmm. ik wacht al 8 weken op een tas, parasol en autostoel... Ik had alles besteld in de winkel zelf (omdat ik een laagste prijsgarantie claimde), en wil het ook ophalen in de winkel. Verwachte levering (bij bestellen) is nu over een week (9 weken na bestellen!!! lang voor wat ik bestelde), maar ik word wat ongeduldig.Zeker nu ik een berichtje hierboven lees, dat het stiekem al een maand klaar stond!! Mss maandag voor de grap eens bellen.
Moest je daar extra voor betalen?? Manlief heeft het hier in elkaar gezet...maar als we wisten dat zij dat ook voor je kunnen doen...hmm dan had ie dat liever gedaan
Hier ook supertevreden. Wij hadden een kamertje besteld en het was er zelfs een paar weken vroeger dan afgesproken. Ze hebben ons toen gebeld of het al sneller mocht geleverd worden. Onze kinderkamer stond er dus al in oktober terwijl ik in maart was uitgerekend. Lekker op tijd!
Hangt van het kamertje af, hoorde ik van mijn buurvrouw. Wij hadden zo ongeveer het duurste kamertje dat ze hadden, dus wij hoefden er niet extra voor te betalen. Maar sowieso kun je voor een meerprijs het in elkaar laten zetten.
Vreemd, wij hebben ook een van de duurste kamers maar moesten toch echt een meerprijs betalen voor het in elkaar zetten. Mijn vriend en schoonpapa hebben het dus zelf in elkaar gezet Wij zijn ook erg tevreden over de levering van baby-dump! We hebben er zo'n beetje alles gekocht. Enigste ''nadeel'' vind ik dat er op praktisch alles een behoorlijke levertijd zit. Zo hebben we onlangs 2 dekbedovertrekjes besteld en hier moeten we dus ook ruim 8 weken op wachten. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ze die gewoon op voorraad zouden hebben.
Wij hebben hier een babydump zitten en ik ben er erg tevreden over. Ik bestel online, laat weten welke week ik het wil hebben en dan krijg ik in die week een telefoontje dat het binnen is en kan komen halen. Ideaal!
Wij hadden toch ook één van de duurste kamertjes maar moesten ook extra betalen. Was wel niet zo heel veel, geloof 50 euro.
Ik heb mijn wandelwagen daar besteld, en dat duurde lang. Maar volgens mij was dat de normale procedure. Wel vind ik de bezorgtijd vervelend. Ze kunnen je niet zeggen wanneer ze komen, dus moet je echt een hele dag thuis zitten. Bij mij kwamen ze echt om 5 voor 5. Ze bezorgen tot 5 uur. :x
Ik ben tevreden. We hebben daar onze wandelwagen besteld en de levering is helemaal goed gegaan. Ik kon trouwens een dag vantevoren via een site opzoeken hoe laat ze ongeveer zouden komen en hoefde dus niet de hele dag thuis te zitten. Ook vond ik het handig dat ik kon pinnen aan de deur.
pinnen aan de deur??? dat kon ik niet bij mijn wagen via baby-dump hoor.. moest een envelop met cash overhandigen. vond ik best vervelend! qua tijd weet ik het niet meer, hoe dat was aangegeven.
Het was ook net nieuw volgens de chauffeur. Toen we onze kinderwagen kochten werd ons ook verteld dat we cash moesten betalen of overmaken. Toen er gebeld werd om een afspraak te maken voor de datum, werd aangegeven dat we nu ook konden pinnen. Ik geloof dat onze wagen ergens halverwege april werd geleverd. Aflevertijd ging via track & trace.
onze spulletjes worden 3e week van augustus geleverd. Nu hebben we ook een lamp erbij besteld, de Cools plafonaire wolk/maan zilver. Hij kostte 99,95. Nu zag ik gister op de site staan dat hij 20% korting had, en nu dus 79,95 kosten. Ik babydump gemaild, en de factuur is meteen aangepast! Super toch?
Ik had hetzelfde, maar dan met het type autostoel wat we er gratis bijkregen. Volgens de nieuwe actie kregen we er een duurdere maxicosi bij dan ons beloofd was bij de oude actie en na één belletje was dit geregeld. Vond het echt een goede service!