hier ook een tevreden klant bij baby dump. heb de kinderwagen besteld en had hem 6 weken later in huis. wij hebben ook via internet gekeken hoelaat hij ong werd bezorgd. zo tussen 8 en 13:00u geen hele dag wachten. en hij was er om 9:30! dat is wel mooi.
ah, mijn wagen kwam ook ergens in april, maar moest toen nog gewoon floppie doen hoor. zal wel in bepaalde regio's zijn? wel stuk fijner, kost toch genoeg, en houd er nooit zo van om met zoveel cash op zak te lopen / in huis te hebben. de laagste prijsgarantie is wel geniaal ja. Heb ik vandaag ook weer gebruik van gemaakt. eerst met de mama mazzeldagen van de Prenatal. kreeg toen 145 euro verrekend op de wagen. vandaag met de luiertas die ik er bij had besteld. weer 5 euro er af.
Dames!! Hoe zit het als ik gewoon losse spulletjes bestel via de site....kunnen ze dat ook leveren aan huis en dat je dan pas betaald? Of is dat alleen maar met grote spullen... En is het dan zo dat als ik stuk of 10 artikelen bestel...zij mij bellen dat het klaar ligt en dat ik dan daar pas kan betalen...OF moet dit direct bij bestelling op de site overgemaakt worden????