Waarschijnlijk topic 1058 over dit onderwerp (scusie) maar via google kon ik niet vinden wat ik zocht. A.s. vrijdag word ik ingeleid met een zwangerschapsduur van 42 weken. Uiteraard staat vluchttas allang klaar alleen hoorde ik net dat ik een nachtje zal moeten blijven. Wat pak ik extra in voor mij en mini (en hubbie evt) Thnx girls!
Ik had voor mezelf de kleren die ik aan had toen ik ging, een 'huispak' en normale kleren voor het weer naar huis gaan. Dat laatste had ik ook wel achterwege kunnen laten want heb na de bevalling dat huispak aangedaan en zo ben ik de volgende dag ook naar huis gegaan. Verder natuurlijk comfortabel ondergoed. Al had ik uiteindelijk van die netten onderbroeken aan van het ZH. Voor mijn kindje had ik 2 setjes in 2 maten. Dus 2 setjes maat 50 en 2 in maat 56. Voor je man hoef je niks extra's mee te nemen lijkt me... die zal 's nachts toch gewoon naar huis gaan.
Ik heb in mn ziekenhuistas zowiezo een schone broek en tshirt voor ml zitten, stel ik kots hem onder ofzo haha. Wij wonen maar 5 min van het ziekenhuis dus als er wat mist is die er zo weer.
Hier hadden we voor manlief de tweede keer een eigen vluchtkoffer ingepakt... Met kleding voor 1 dag, wat te lezen en toiletspullen. Voor de kleine hadden we 2 pakjes in 50, en 1 pakje in 56 mee. Voor mij pyjama's en ondergoed, toiletspullen en wat te lezen. Wij wisten dat ik langer moest blijven, dus de dag voor ik naar huis ging heeft manlief een huispak meegebracht.
Veel kleertjes voor je kleintje en wat lekkere dingen om te eten. Bij beiden had ik echt zoeen honger meteen na de bevalling, je hebt dan echt behoefte aan goed voedsel.
Hahahaha Wij wonen een half uurtje van zkhs dus best ff tuffen. Hubbie zal sowieso naar huis moeten 'savonds om mijn beestjes te verzorgen dus wat ik mis komt wel, maar ben graag goed voorbereid. Heb nu xtra pakje voor mini, en pyama en xtra ondergoed voor mij. Heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie...Maar goed, dat komt dan nog wel...Maar meerdere tips zijn altijd welkom!
voor je man dan een extra set kleding en voor de beeb ook sowieso. Ik heb voor man niks gepakt, maar wij wonen 5 minuutjes van het ziekenhuis af en hij gaat sowieso terug naar huis om bij onze oudste te blijven.
Maar je krijgt toch ook wel gewoon een avondmaaltijd/ lunch oid mocht je daar behoefte aanhebben?? En hubbie?? Nja, die kan altijd naar de winkel natuurlijk. Sorry, ben echt een sul.....