ik ben nu 26 weken zwanger en lijk een soort zwakke plek in mn buik te hebben. schuin rechts boven de navel ong zit een plek van zn vuist grote denk ik dat extra gevoelig is als ik het aanraak en pijnlijk als de baby daar schopt of tegen drukt. al een paar weken voel ik dat zo. tijdens de echo hebben ze me ook heeeel veel pijn gedaan toen daar veel geduwt en gedraait moest worden voor een mooier beeld. (wou niet mopperen dus heb mn adem ingehouden en met tranen in mn ogen hopen dat het snel klaar is) iemand dit bekend? kan het de plek vd keizersnee zijn dat nu niet onderin maar halverwege ligt? groetjes
Ik heb ook een keizersnee gehad, maar herken je pijn niet, voor mijn gevoel zit dat nog steeds onderin mijn buik....
Ik herken die pijn daar wel en heb geen ks gehad. Bij mij ook rechts boven mijn navel, als je erop duwt zachtjes dan voelt het nog dagen als een blauwe plek.
Geen ks gehad en herken het ook. Waarschijnlijk een beurse plek van het trappelen. Maar als je het niet vertrouwd, de verloskundige bellen!
Ik heb ook zo'n plek onder mijn rechter borst. Dacht zelf dat het misschien komt omdat de baby steeds hoger komt en voor mijn gevoel mijn buikspieren daar extra gevoelig zijn, als ik eroverheen wrijf zijn het net harde spieren. Nu zit mijn buik voor mijn gevoel al erg hoog. Onder mijn borsten heb ik ook een donkere streep lopen waar de buik dikker word zeg maar.