ervaringen bevallingen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jenn1986, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenn1986

jenn1986 Nieuw lid

30 dec 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey allemaal,Ik ben nu 35 weken zwanger van mijn 2de zoontje,En de bevalling komt dichterbij,Ik ben benieuwd naar ervaringen van bevallingen,Mijn eerste bevalling is eigenlijk heel goed gegaan maar toch heb ik nu schrik voor deze bevalling,Mischiens heb ik daar schrik voor omdat ik me zo slecht voel al de hele zwangerschap (zwak en altijd gevoel flauw te vallen)...Ik zal mijn ervaring van mijn eerste bevalling met jullie delen:
    Het was 6december 2005 om 19 uur,ik kreeg lichte menstuatiepijnen

die goed te verdragen waren,ondertss was ik mijn nieuw

appartamentje in orde aant maken,mijn broers waren mijn meubels in

mekaar aant steken en ik was aan poetsen,ik zou de volgende dag er gaan inwonen,savonds rond 23 uur had ik gedaan en ben ik naar mijn mama gegaan om te slapen (ik woonde bij haar),ik ging langs haar liggen in bed,en zei al dat ik menstruatiepijnen had,ze zei dat het voorweeen waren en het wel voorbij zou gaan als ik zou slapen (ik was 39 weken zwanger)...dat dacht ik ook want de pijn was heel goed te verdagen,maar ik kon het toch niet laten om de tijd op te nemen en de pijnen kwamen om de 9 minuten,rond 02uur snachts ging ik even op toilet en kreeg ik wat hevigere krampen waardoor ik op groot toilet moest,ik heb toen mijn mama geroepen als we niet beter zouden gaan naar ziekenhuis,kheb toen 1uur op toilet gezeten :) haha,en toen om 3 uur in de auto gestapt,samen vertrokken we naar ziekenhuis(khad geen vriend)...1x in ziekenhuis aangekomen stapte ik uit de auto en kreeg mijn 1ste felle wee,ff staan puffen en toen naar binnen,toen ik binnenkwam weer een 2 de wee,er zaten maar 1.5 minuut tss,en toen moest ik de lange gang nog doen naar de verloskamers,ik heb zeker 5 keer mijn weeen zitten wegpuffen,1x in de verloskamers kwamen ze kijken hoeveel onsluiting ik had: 7.5 cm al!!! dat had ik niet verwacht,want ik had maar 7 pijnlijke weeen ofzo gehad,maar ik ben toen helemaal in paniekgeslagen en heb een epidurale gevraagt,en ook gekregen,deze heb ik helemaal niet gevoeld en de pijn was weg,heerlijk,kheb nog 2.5 met mijn mama zitten lachen en praten,en toen ben ik bevallen van een zoontje om 6uur smorgens op 7 december 2005,na 2x persen was hij er al,Kzat nog te lachen terwijl ik zal te bevallen ,want ik voelde echt helemaal niks,erna heb ik een beetje last gehad van mijn draadjes (4draadjes),maar met een pijnstilling was dit te doen...Alles is dus goed verlopen,mijn zoontje was 49cm en 3kilo...Maar nu heb ik gehoord dat ze geen epidurale meer zetten na 6cm,Dus ben eens benieuwd hoe mijn bevalling zal verlopen dit maal xxx

2. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Ja ik herken je wel.
    Eerste ging super, snel & heftig, maar goed.

Dus waarom zou ik me druk maken over een tweede bevalling?!!? Nog sneller misschien.

Dat klopte, (binnen 3 kwartier), maar ook goed.

Je weet wel hoe een bevalling is, maar niet hoe deze zal gaan natuurlijk, dat maakt misschien ietwat onzeker.

Zet em op!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Als je onder het kopje bevallingen kijkt staat er een topic vol met bevallingsverhalen.

4. jenn1986

jenn1986 Nieuw lid

30 dec 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha,dank u,da wist ik niet :) heb me hier pas ingeschreven ...grtjssss xxxx

Deel Deze Pagina