Ivm mijn bloeddruk ben ik al drie keer eerder opgenomen geweest, waarvan de laatste keer afgelopen weekend tijdens de kerstdagen. Nu had ik vanochtend weer mijn reguliere controle en was mijn bloeddruk weer te hoog. Ik mocht thuis nog even op mijn gemak mijn tas gaan pakken, maar moet me vanmiddag weer melden voor opname. Ik kan wel janken... Van mij mogen ze me nu wel gaan inleiden. Dat gaat zowiezo met 39 weken gebeuren, maar de kleine wordt nu al op acht pond geschat en ben er nu echt helemaal klaar mee. Voel me al weken niet lekker, misselijk, duizelig, veel harde buiken en weinig slaap en van mij mag hij liever vandaag komen dan morgen. Nou ja, ik hoop maar dat ze me niet nog tot 39 weken daar laten liggen, maar dat ik of voor die tijd natuurlijk beval of dat ze me in gaan leiden. Sorry voor mijn geklaag...
Hey Ster, Nee hoor, dat is geen geklaag! Ik kan me voorstellen dat je 't op een gegeven moment gehad hebt! Balen dat je weer bent opgenomen. Hopelijk halen ze de kleine snel... Sterkte in ieder geval! Groetjes Masu
Ik herken je symptonen. Mijn bloeddruk was aan de hoge kant aan het einde van de zwangerschap van mijn eerste. ik had continu last van hoofdpijn, misselijk, hield veel vocht vast en zag sterretjes. Uiteindelijk met 40 weken opgenomen vw hypertensie en 40,2 ingeleid. Vaak wachten ze nog om de baby nog wat te laten groeien, maar bij jou wordt de baby al vrij groot geschat. Geef steeds die klachten aan, dit is een goede reden om de baby te laten komen. Ik kreeg ook het foldertje van hypertensie van het zh waarin alle klachten beschreven waren en de reden om in te leiden. je kan diverse folders vinden op de sites van zh, vaak onder de kop verloskunde/ gyn. Na de bevalling was mijn bloeddruk weer normaal en voelde ik mij eigenlijk weer prima, afgezien van de pijntjes van de uiteindelijke ks. Geen excuus voor geklaag, het kan ook lekker opluchten!
Sterkte meid Als ik jou was, zou ik straks gewoon je wensen aangeven en kijken hoe ze erop reageren. 8 pond lijkt me toch wel genoeg
wat vervelend zeg! ik zou ook aangeven dat je het niet meer trekt! je kindje is in elk geval al mooi op gewicht en je lijf heeft het er duidelijk zwaar mee.... sterkte meid! en hopelijk helpen ze je snel...
Dank jullie wel! Gelukkig heb ik gisteravond wat meer duidelijkheid gekregen. In mijn urine hebben ze eiwit gevonden en nu moet ik 24 uur sparen. Indien hieruit blijkt dat er teveel eiwit in de urine zit dan word ik morgen ingeleid. Mocht blijken dat het eiwit onder de grens blijft dan mag ik vanavond met verlof, moet ik me morgenmiddag weer melden en word ik maandag ingeleid. Hoe dan ook, ik zal waarschijnlijk niet al te lang meer hoeven te wachten tot ik ons mannetje vast kan houden. Dit geeft voor mij ook al weer een stukje rust, wat weer ten goede komt aan mijn bloeddruk.