De enige shampoo die me ooit beviel is sinds een poosje verdwenen uit de schappen. Online kan ik alleen niks vinden over of dat tijdelijk is of voorgoed. Weet iemand of het nog ergens wordt verkocht?
Ik zie het nog gewoon bij het Kruidvat hoor! Maar anders kun je het ook bij Bol.com bestellen zie ik.
Oh echt? Ik heb zoveel drogisterijen bezocht waaronder verschillende kruidvat filialen maar nergens hadden ze het meer. Een poosje terug kon ik nog bij Amazon bestellen. Bij Bol.com waren ze 13,- per stuk. Dat vond ik te duur. Maar ik zie nu inderdaad een nieuwe die veel goedkoper is. Thanks!
Klopt inderdaad, ik heb al een jaar overleefd op restanten van drogisterijen. Mijn haar wordt echt heel snel vet. Ik heb volgens mij nu elke andere soort betaalbare shampoo geprobeerd maar alleen met deze is mijn haar tevreden Hiermee gaat het twee dagen goed, met andere shampoos niet eens een volle dag. Dus ik baal best wel dat ik geen vervanger kan vinden.
Shampoo bars gaat hier een stuk beter dan flessen shampoo. Was ook skeptisch maar intussen helemaal fan. Van om de dag naar 1x per week nodig (verder wel gewoon uitspoelen met water uiteraard)
Onze dochter is ook overgegaan op de bars. Ook helemaal fan. ( ik heb hele erge eczeem dus kan helaam geen shampoo gebruiken)
Ik heb de bars van Lush geprobeerd en een ecomerk. Welke bars gebruiken jullie? Misschien de moeite waard om dat dan eens te proberen.