ik ben zwanger van een tweeling. En ik zou daar graag een boek of iets over willen lezen. Gewoon uit interresse. IK werk zelf in de kinderopvang dus weet van veel al aardig wat af op babygebied. Maar tweelingen vrij weinig. Is er iemand die een leuk boek weet?
Geen boek maar wel GEFELICITEERD ! Een tweeling, lijkt me heel zwaar maar ook geweldig om te mogen ervaren!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Weet de naam o niet van het boek maar de schrijfster is mevrouw Ooievaar ( hoe toepasselijk). Schijnt leuk boek te zijn
Als eerste gefeliciteerd @-ling mama zijn is heel bijzonder in alle opzichten Ik heb het boek van Lenny Duijvelaar en Anjo Geluk het heet het Tweelingen boek IBSN978-90-215-4438-0 Dit staat op de achterkant - Ervaringen van vele tweelingouders - adviezen van tal van deskundigen - honderden tips "Een echt handboek, zeer herkenbaar waarin zo ongeveer alles wordt behandeld waar je mee te maken kunt krijgen met je tweeling, van poepbroek tot en met schoolkeuze" Beoordeling ouders van nu. Lenny duijvelaar Het boek is geschreven door een kinderpsygoloog en deed onderzoek bij jonge tweelingen en hun ouders. Anjo Geluk Is socioloog en verpleegkundige. Zij heeft een tweelingzus en is zelf moeder van een tweeling. Geniet van je zwangerschap!
dankje voor de felicitaties.... ik vind het erg bijzonder ook! Kan niet wachten (zeker niet nu ik nog zo misselijk ben) ik zal het boek eens via bol.com bestellen. Bedantk voor je tip, hij ziet er leuk uit!