Ervaringen Biba bad gezocht

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tinkerbel, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Nou de tekst zegt het al, ik wil een Biba bad kopen aangezien dat mijn kleine mannetje nu steeds uit zijn plastic badje klimt. Vandaag stond hij gewoon recht op in het badje :confused: levensgevaarlijk dat kind van mij! :) :) :)

We hebben geen gewoon bad. Dus wie oh wie. Goeie aankoop?

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik lees ff mee tinkerbel!
    Hier dus precies hetzelfde...kleine boef gaat rechtop staan, zonder zich vast te houden en klimt uit bad...

3. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Leest ook mee.

:)

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    vriendinnetje van me heeft em vind em erg handig...alleen 1 nadeel is dat je em dus echt onwijs goed moet schoonmaken steeds omdat het snel schimmelt dat spul

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Maar ik las op de site van Biba dat je hem gewoon in de wasmachine kan gooien.

6. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Wij hebben een bibabad gekocht omdat we geen douchebak hebben. Ik vind het het geld echt waard!
    Milou vindt het geweldig. Ze kan er heerlijk in liggen.
    Je klapt het zo uit en je kunt het doek wassen.
    Zelfs mijn neefje van 3,5 vindt het een feest om in het bibabad te gaan. (terwijl hij thuis een bad heeft)

7. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Dat is ook grappig, ik schrijf net een berichtje voor je bij de April mama's dat ik dit topic heb geopend voor ons. Maar je heb hem al gevonden zie ik :)

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Geen ervaring met een Bibabad maar wij hebben een opla bad van okbaby. Ben er echt supertevreden over! Louise vind het helemaal super. Ik heb er ooit eens een topic over geopend, zal even zoeken voor de geinteresseerden.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Een OPlabad?
    Daar heb ik nou echt nog noooooit van gehoord!

Tinkerbel.... ik was ff hier aant rondneuzen dus had het idd nog niet gezien :D

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
  11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ooooh dat ding!
    ik zag die toen eens in de folder van leenbakker en ik dacht dat het een potje was :oops:

Nee ik ga dan toch voor het Bibabad denkik, al is het omdat Tygho dan ook lekker ruim kan zitten en als hij wat groter is lekker onderuit hangen :)

12. Wij gaan ook voor het Bibabadje.. Is zelfs nog mee te nemen naar opa en oma, aangezien die ook geen bad hebben...

Mijn vriendin heeft er sinds kort ook een. Heb laatst ff gekeken.. Ziet er allemaal goed uit, en ze kunnen erin tot ze 7 jaar zijn..

13. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Voor de meiden die het bad een beetje prijzig vinden: een vriendin van mij heeft bij de bouwmarkt een grote speciekuip gekocht (voor zo'n 8 euro) en haar zoon zit daar echt prinsheerlijk in. Hij is nu 10 maanden en kan voorlopig nog wel vooruit met zijn 'bad'. Misschien een ideetje?

14. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb gewoon een zitbad, kan hij ook niet uit. Ik zit er ook altijd in

15. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Ik heb je vraag even naar 'De babyuitzet' verplaatst.

16. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik zoeken! Snapte er al niks van. Vroeger kreeg je een pb als je berichtje verplaats was. Had nu geen idee waar ik moest zoeken. Heb uiteindelijk via zoekopdracht weer terug gevonden. Sorry, dacht dat hij in de Lounge goed stond ;)

17. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    mijn zus heeft er een. echt een super ding. ze heeft wel die verstelbare.
    ik ga er ook eentje kopen alleen even sparen.
    oja mijn zus had het erover dat die van haar nog nooit beschimmeld is geweest ofzo en ze doet het 1x in de week gewoon in de wasmachine

18. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Wij hebben dit bibabad al een jaar. En hebben ook nog nooit last gehad van schimmel. We vegen het telkens uit met een sopje als het gebruikt is. En 1 x per 2 weken gaat het doek de wasmachine in.
    Het doek kun je er makkelijk af met knopen.

Het voordeel van het bibabad vind ik, dat je er heel lang gebruik van kunt maken. Kinderen tot 7 jaar kunnen er in. En ik heb zelfs in het begin samen met Milou erin gezeten. ( moet er dan wel bij zeggen dat ik maar 1,60m ben)

Succes met jullie keuze

Anouk

19. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Gezellig! ;)

20. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    We gaan van het weekend even de douche cabine opmeten of die standaart biba past. Want die verstelbare is nog duurder.

Deel Deze Pagina