Hallo allemaal, ik zit al een tijdje met iets waar ik maar niet uit kom....ik wil graag 1 van bovenstaande, alleen kom ik er zelf niet echt uit wat nou het handigste is en waar ik het langst plezier van heb leuk die hormonen maar ik ben momenteel niet echt in staat om keuzes te maken hahahaha help!
wij hebben de bunker en daar heeft ze tot haar 3e jaar plezier van. hij is ideaal voor de wandelwagen maar past minder goed in de buggy (wordt een beetje geprop). succes met je keuze!
wij zijn voor de wrapper gegaan. onze motivatie: -de shelter viel af, omdat hij me reuze onhandig lijkt als baby-drager (daarvoor heb ik nu een lange doek gekocht) en we voor de maxicosi al een voetenzak hebben. -de bunker vind ik voor een baby'tje te groot; meer voor als ze al wat groter zijn. leuk als wandelwagen-voetenzak (maar die hebben wij al bijpassend bij de wagen die we gekocht hebben) en evt. ook in de kinderwagenbak te gebruiken. er zitten gordelsleuven in, maar ik vond 'm veeeeel te groot voor in de maxicosi. de helft hing er dan overheen. -de wrapper lijkt me ideaal om je kindje in te wikkelen bij voeden 's nachts, of voor naar het consultatiebureau. en we gaan 'm gebruiken ipv. jasjes/dekentje sin de kinderwagenbak. handig, denken wij. succes met beslissen; laat meewegen waarvoor je 'm wel/niet nodig denkt te gaan hebben.
Wij hebben de bunker en het is echt een mega aanrader. Een van de beste aankopen die we hebben gedaan vind ik. Het is een schitterend ding, multifunctioneel en heerlijk zacht en warm. Onze vent was echter wel al wat groter toen we hem kochten, dus het zou kunnen dat het voor zo'n kleintje, en in de maxi cosi een beetje te groot is.
ok bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik dan nu voor de wrapper ga en dan in een wat later stadium evt nog een bunker erbij neem, mocht ik dat nodig vinden groetjes San
Ik heb hetzelfde "probleem" dat ik echt moeite heb met kiezen! Zo heb ik ook zitten dubben over de wrapper/shelter/bunker! Uiteindelijk hebben wij voor de wrapper gekozen, om precies dezelfde redenen als Lien78 noemt. Ik moet hem nog wel kopen, en ga voor de fleece uitvoering ipv de katoenen. Ook al wordt ons kindje in de zomer geboren... Ik denk dat ze er wel een tijdje in gaat passen, dus dan heb ik er juist in het najaar/winter ook nog wat aan als we naar buiten gaan. Ik vind de katoenen wrappers trouwens ook niet zo mooi...die heb je alleen in effen kleuren met een ruit erin gestikt zeg maar; de fleece heb je ook in leuke dessins. Liefs Monique
ik heb een wrapper voor nu de bunker vond ik echt te groot voor nu pas als hij de kinder wagen bak uit is haal ik een buunker op
Ik heb nu de wrapper (2 keer haha) en de shelter. De shelter vind ik waardeloos, vooral als draagzak. De wrapper is geweldig! Die gebruiken wij standaard in de kinderwagenbak en Tobe ligt er heerlijk warm in. De bunker gaan we halen als Tobe uit de kinderwagenbak is gegroeid.
@ miffy: erg he dat je niet kan kiezen hahaha ik heb t zelfs met kleertjes, heb van mn schoonzus 3 zakken kleding gekregen van maat 50 tm 80....daar kan ik dus ook geen keuzes maken wat ik wel wil en wat ik dus niet leuk vind heb nu mn vriendin maar gevraagd of zij me wil helpen om te kijken wat ik bewaar en wat niet hihihi wat betreft de wrapper ga ik idd ook voor de fleece uitvoering om dezelfde reden als jij
Ooh RAMPZALIG dat kiezen! Ik heb het echt letterlijk met ALLES, nog wel met kruiken ! Ik ben ook wel behoorlijk kieskeurig, wil alles van mijn uitzet echt perfect hebben. Vermoeiend! Met kleertjes ben ik ook zo'n pietepeut, dus erg herkenbaar jouw verhaal! Ik zit nu weer te twijfelen of fleece niet veel te warm is voor de zomer, ik word echt gek van mezelf!
whahaha ja ik sta in winkels ook met een mand vol....dan bedenk ik me weer en leg alles weer terug....zucht mwah...zulke goeie zomers hebben we de afgelopen jaren niet gehad en als t echt heel heet wordt (die anderhalve week ) zal je denk ik ook niet eens de katoenen versie gebruiken...en anders een goedkope katoenen omslagdoek voor de zekerheid erbij kopen tegen die tijd.
Ik heb voor de zomer de katoenen versie van de wrapper gekocht (was een tijdje geleden bij Daffodille in de aanbieding voor 20 Euro, omdat het de vorige versie was). Ik had voor mijn dochtertje fleece en het zweet droop binnen de kortste keren van haar af. De bunker zit ik nog te overwegen, aangezien ze de rits van de voetenzak die bij de kinderwagen hoort kapot heeft getrapt. Vind het alleen wel een erg prijzig ding, maar het ziet er zo gezellig warm uit.
de bunker wil ik ook aanschaffen, maar dan pas in het najaar, in de zomer is het veel te warm voor zo'n ding. de shelter hoor ik heel veel negatieve reacties over, als je wilt dragen koop een draagdoek! (heb ik ook ) de wrapper vind ik heel duur (de andere spullen van lodger ook trouwens) en voor de zomer denk ik overbodig. bovendien zijn ze er snel uitgegroeid. heb de katoenen wrapper in mijn handen gehad, maar die is nog iets kleiner en ik vind 40 euro gewoon belachelijk voor een omslagdoek. ik heb nu bij de wibra een babyfleeceplaid van 90 x 90 gehaald voor 3 euro. er zitten danwel geen koortjes/klitteband aan, maar voor gewoon omslaan en vasthouden of in de kinderwagenbak is ie prima! ps dat moeilijk kunnen kiezen herken ik wel.. had ik ook al voor de zwangerschap maar is nu nog veel erger!
ja om de spullen van lodger nieuw te kopen is t idd erg duur, heb nu voor een leuk bedrag hier op t forum van iemand een leuke wrapper overgenomen vind trouwens toch wel dat veel dingen erg duur zijn, helemaal als je bedenkt dat je veel dingen niet eens zolang kunt gebruiken.....mn man zat gister vol verbazing op internet te kijken wat sommige wipstoeltjes e.d. wel niet kosten hahaha wij kijken ook wel veel op mp, scheelt vaak best een hoop en sommige dingen zijn amper gebruikt.
De bunker hebben wij gekocht toen we op het punt stonden om dreumes (toen nog baby) naar de zitinzet van de wagen te doen. Echt een wereldaankoop geweest! Ik heb om in te wikkelen zo'n handdoekstof omslagdoek gebruikt. En in de wagen trok ik dan vaak een jasje ofzo aan onder het dekentje. Maar ik moet zeggen dat ik nu voor de tweede ook aan zo'n wrapper heb zitten denken. Alleen wordt die in de zomer geboren en ik vraag me af of het dan handig is om zoiets te hebben.