Kinderwagen vraag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door debbie1988, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Goedemorgen,

Ik heb een vraagje i.v.m mijn kinderwagen,

Thijmen is namelijk bijna 4maanden en vind echt niks meer aan het liggen in de kinderwagen, nou is hij ook bijna te groot geworden voor zijn kinderwagenbak. Nou zit ik zelf te denken om hem vanaf vandaag in de kinderwagen te doen, maar niet meer in de bak maar in de buggystand zeg maar. Wat denken jullie kan dit wel? Ik heb namelijk afgelopen weekend wel gedaan bij me moeder, dit omdat ze niks anders had.

Ik vind het trouwens wel jammer dat hij niet meer in zijn bak past hoor, maar aan de andere kant 4maanden erin liggen is nog vrij lang toch? Alleen als je hem in een buggystand doet zeg maar, dan haal je dat baby er zo af lijkt mij of valt het wel mee?

2. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik zit met hetzelfde probleem, toen Esmee jonger was kon ik de hele dag met haar de stad in. Nu dus echt niet, ze wil graag alles bekijken en verveelt zich snel, ik vind 4 maand persoonlijk nog wel te jong voor de buggy, maar als het niet anders kan.... wel in de platte stand doen dan.

3. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Mijn mannetje wordt eigenlijk ook al te groot voor de wandelwagenbak.
    ik heb ook hetzelfde gevoel als jouw, dat je dan op een of andere manier toch het baby zijn verliest. Hij past er nu nog wel in, zolang we er maar niet te lang mee weg gaan. Omdat hij ook alles wil zien. Half mei gaan we een midweekje weg en dan bouwen we hem wel om. Als je de buggy gebruikt, moet je hem nu inderdaad nog wel op de ligstang gebruiken.

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik vind 4 maanden erg jong om in de buggy te doen eigenlijk...

5. Matrix

Matrix Actief lid

11 sep 2006
    161
    0
    0
    Het is jong, maar mijn dochtertje ligt ook al in de wandelwagenzit ( en buggy) en niet meer zo vaak in de kinderwagenbak. Ze vind het veel te leuk om dingen te zien dan te liggen in zo'n bak.

6. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hai mijn dochter was ook 4maanden ik moest wel ze paste er niet meer in dus jah wat moet je dan?

7. Berber

Berber Lid

30 aug 2006
    36
    0
    0
    Utrecht
    Marre is de kinderwagenbak ook zat. Ik doe haar nu gewoon in de maxicosi en zet ik op het onderstel (Quiny Buzz). Dan kan ze heerlijk rondkijken en zit ze toch stevig.

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Als het kan dan moet je kindje tot 6 maanden in de bak van de kinderwagen liggen. Toch zijn de bakken van tegenwoordig niet meer zo groot als eerst en kan het dus voorkom dat je kindje met 4 a 5 maanden al niet meer in de bak past. Dan kan je niets anders doen dan de wagen ombouwen en dan de zitting helemaal plat leggen.
    Rechtop zitten is nog niet goed voor de rug van je kindje.

Ik heb overigens de Dreami van Quinny. Tim heeft daar ingelegen tot en met 6 maanden. Ik heb hem nu pas 2 maanden in de buggy van de quinny zitten en meestal nog helemaal plat.

Dat je kindje het niet leuk vind om te liggen.. tja .. Jammer dan.... het is voor zijn/haar eigen bestwil!
    De gezondheid van je kindje is belangrijker dan dat je kindje zich verveeld.

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven paste er na 4 mnd ook niet meer in, maar ik klikte de maxi cosi erop, hierin zag hij ook wat meer.
    Maar dat was dan enkel een keer lopen, maar echt geen uren.
    En met 6mnd heb ik de wagen omgetoferd tot buggy, in de ligstand.
    Nu zit hij sinds een paar weken rechtop, omdat hij nu ook echt kan zitten.

Deel Deze Pagina