Onze dochter hoest nu al een week of vijf, al twee keer bij de ha geweest en die zegt het is een stevige verkoudheid en neusspray. Nu heb ik inmiddels aandelen in dat spul. Maar het lijkt boor geen meter te helpen. Misschien heeft iemand hier een goude tip? Bedje is al verhoogd, al een ui naast der bed, geven haast geen melk producten ivm slijm enzo
de tussikind gebruiken wij ook, eerst hielp het erg goed maar u lijkt het niets te doen.. Ik ga eens kijken naar de daro hoestsiroop en wat honing geven. Kijken of het werkt!
Een hele rare tip (had er ook een hard hoofd in), maar de onderkanten van de voetjes insmeren met Luuf en dan sokjes erover. Mijn zoon hoestte zich de hele nacht wakker, toen las ik dit en gelijk geprobeerd. En wonder boven wonder sliep hij de hele nacht door. Toeval of niet? Het is het proberen waard.
Hier nog een tip (misschien beetje laat) maar ik heb ook van alles eigenlijk geprobeerd en zonder resultaat... gister voor het eerst suikerwater gegeven en dat hielp!!! Je lost een theelepeltje suiker in 20ml warm water (mag gekookt) op en laat dit afkoelen tot het lauw is. Dit kun je hem 3x daags geven. Bij mijn zoontje helpt het erg goed.... Succes...
Lucas geef ik als hij nu hoest 's ochtends en 's avonds voor t naar bed gaan een beetje honing, opgelost in wat gekookt water (wel af laten koelen/koud water erbij )en dat werkt heel goed bij hem.