Ervaringen / bijwerkingen Primolut

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sonneke, Feb 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sonneke

Sonneke Bekend lid

Aug 25, 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

Vandaag ben ik gestart met primolut. Ik moet het 7 dagen gebruiken. Heeft iemand ervaringen / bijwerkingen van primolut.
    Ik ben benieuwd hoeveel dagen jullie het gebruiken en hoeveel dagen daarna krijgen jullie je menstruatie?

Ik heb trouwens al soort van ongie pijn onder in mijn buik.

Groeten Sonneke

2. Sonneke

Sonneke Bekend lid

Aug 25, 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Sonneke,

Toch aan de Primolut? Zelf heb ik geen ervaring met Primolut, wel met Provera....Wat niets heeft geholpen....:( :(.

4. Sonneke

Sonneke Bekend lid

Aug 25, 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kitty,

Ja inderdaad vandaag de tweede dag. Had jij van de provera wel bijwerkingen of niet? Heb nog steeds wel onderbuikpijn en onderrug pijn.
    Ik ben benieuwd...
    Ik denk dat er niet veel mensen ervaring hebben met primolut aan de reacties te zien...:(

Bij jou nog steeds niks? Ik las bij een ander topic dat je mischien hormonen moet gaan spuiten.
    Weet je daar al iets meer over?
    En heeft je manneke al zaad onderzoek laten doen?

Groeten Sonneke

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sonneke,

Er wordt volgens mij hier minder gereageerd dan bij zwanger worden. Als je eenmaal in een topic meeschrijft, dan denk ik niet dat ze zo maar 'overstappen'. Ik kreeg het advies om mee te lezen. Het is alleen zo raar om 'in te breken' in een bestaande topic.
    Ik heb ook last van mijn onderrug en onderbuik. Heb je nog een echo gehad voor je bent begonnen met de pillen? Bij veel mensen komt de ongi wel op gang, maar bij mij dus niet. Komt toch echt door dunne baarmoederslijmvlies. Waarschijnlijk niet voldoende om af te breken?

Ik heb van 2 meiden hetzelfde verhaal gehoord en zij mochten toch aan Clomid beginnen. Aan de ene kant jammer dat mijn gyn daar niet mee kwam, maar nu weet ik wel wat ik de volgende keer moet zeggen. Kom maar op met de pillen :D. Ik weet verder niets, over 2 weken moet ik terug. In de tussentijd moet mijn partner eraan geloven, want als er ook iets mis is met zijn zaad, dan zullen ze overgaan op een andere behandeling. Hij noemde al iets van IVF ofzo? Beetje raar, volgens mij riep hij maar wat, omdat hij het gewoon niet weet. Gelukkig hebben ze de uitslag binnen een dag, dus ergens binnen nu en 2 weken moet hij eraan geloven ;).

En ik zal je zeggen, bij elk pijntje dat je voelt denk je, ow nu komt het. Dan valt het zo tegen dat het niet komt! Succes met de kuur en ik hoop dat jij wel snel ongesteld wordt! Hoe ga je dan verder? Weet je dat al?

6. Sonneke

Sonneke Bekend lid

Aug 25, 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kitty,

De vorige keer dat ik bij de gyn was heeft ze geen echo gemaakt.
    Ik ben benieuwd wanneer ik ongesteld zal worden. Maar ik verwacht het in ieder geval niet eerder dan dat ik mijn laatste pillen heb genomen.

Als ik ongesteld word dan moet ik op dag 3 bloed laten prikken en starten met clomid.
    Op dag 12 moet ik dan voor een echo om te kijken of er eitjes groeien.
    Ik ben echt benieuwd en heb het idee dat het met die clomid pas " echt " gaat beginnen.

Als je de volgende keer naar de gyn gaat zou ik gewoon om clomid vragen inderdaad net als die andere meiden op het forum.
    Als ik jou was zou ik het zaad al binnenkort laten onderzoeken. Je kunt het alvast maar weten toch. Je kunt volgens mij ook gewoon je huisarts bellen voor die uitslag. Dan ben je alvast voorbereid.

Succes en hopelijk worden we snel ongesteld,

Groeten Sonneke

7. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sonneke,

Hoe gaat het met je? Bijna klaar met de kuur? Ik wacht nog steeds :(. En mijn vriend was ook al chagi vanochtend. Ik vroeg hem wanneer we zijn zaad zullen wegbrengen. Van uitstel komt afstel toch? Hij heeft er totaal geen zin in en ik vraag me af of hij het uberhaupt wel wil. Toch raar idee om dit te doen, maar ja, als de gyn daarom heeft gevraagd? Hij is een beetje eigenwijs en ik vertrouw er ook wel op dat het goed komt, maar hoe eerder hoe beter toch?

8. Sonneke

Sonneke Bekend lid

Aug 25, 2010
    827
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kitty,

Jeetje das wel vervelend dat manlief er chagy van word. Dat is eigenlijk niet de bedoeling toch?
    Die van mij moest 2 x in 2 weken een potje in leveren.
    De laatste keer heeft hij hem nog zelf weggebracht ook.
    Maar ja daar heb jij natuurlijk niks aan.
    Ik dacht maar zo het kan maar bekend zijn. Dan weet je in ieder geval dat dat goed is.
    Bij mijn man was het de eerste keer niet goed, dit kwam omdat hij het te vroeg had afgenomen en het te lang moest blijven staan. Dus probeer dat in ieder geval te voorkomen.
    Mischien is hij nog niet toe aan de Medische malle molen?
    Wij vonden het ook een grote stap om naar de huisarts te gaan!

Vandaag moet ik mijn laatste primolut tabletten innemen.
    Ik hoop dat het snel komt.
    Ben namelijk sinds maandag ook al ziek (mexicaanse griep) dus dat is ook al k*t.
    Maar wel een goede afleiding, want ben nu niet zoveel bezig met die ongie.

Succes en probeer hem te overtuigen!

Groeten Sonneke

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

Oct 31, 2010
    2,107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, heftig griepje! Beterschap! En je hebt genoeg tijd voor het forum ;). Ik ga morgen iig naar het ziekenhuis om de spullen op te halen. Dan kunnen we het er dit weekend nog over hebben en dan komt het vast wel goed :D.

Share This Page