soms...........

Discussie in 'De lounge' gestart door lilian79, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    ik sta perplex!!!!!!!! dochterlief van 9 heeft vriendinnetje te slapen...hartstikke leuk, gaan zich opmaken ook lleuk, nagels lakken, ook leuk....nepwimpers plakken met knutsellijm:$:$:$:$:$:$!!!!!!!!!!!!!! volgens mij sporen ze niet!!!!! en het dan ook nog gek vinden dat ik uit mijn panty schiet! "om karton en papier te plakken,vlekt niet" staat er verdorie op dat je het op je lijf kan smeren? denken echt niet na! wat een geiten:x! voor hetzelfde geld zijn ze blind....heb het er meteen afgehaald met babyolie....pffff

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Das ehh.. Niet zo slim nee:p alles weer goed nu? Ik zou ook flippen denk ik:p

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Ze zijn 9 jaar....

Daar hoor jij nog op te letten vind ik

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hahahaha, gekkies! :D

Ik kan me jouw reactie heel erg goed voorstellen!
    Ik ben echter niet het type om uit mijn vel te springen.

Mijn vader zei altijd: wind je niet zo op, je moet ook weer afdraaien....

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hmm, van een 9jarige zou ik ook verwachten dat die snapt dat knutsellijm niet voor op je lijf is en al helemaal niet bij je ogen...
    Maar goed, hier ook zo'n stel met regelmatig van die mutserige acties... ;) :D

6. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Haha, wees blij dat het geen secondelijm was.
    Ik kan me voorstellen dat je nu even boos was, maar over een paar jaar lach je hierom en is het een leuk verhaal om te vertellen op een verjaardag.

7. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Haha gelukkig geen Bison Kit :D

Wel herkenbaar hoor, al zijn die van mij een stuk jonger..... Die doen dan ook dingen die ze nog nooit gedaan hebben en waarvan je echt denkt kom op, je weet zelf toch ook wel dat dat niet kan/mag ;)

Zo hadden ze van de week beiden appelstroop in hun haar gesmeerd... Gel, mama! De jongste begint dan en de oudste stookt hem dan nog even verder op en doet dan ook maar gezellig mee ;) (ze kwamen 1 uur ervoor ook nog eens uit bad)

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Mijn oudste is 7 en die speelt geregeld met haar vriendinnetje van 8 op haar kamer, geloof me, ze kunnen binnen no time rare fratsen uithalen hoor ;)

Maar nee, geen handige actie van de meiden. Ze zullen alleen niet zo ver denken dat dat niet echt de juiste manier is haha.

9. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ehm ik vind eerlijk gezegd dat jij daar ook op moet letten. ze zijn 9. kinderen denken dus echt niet altijd verder over gevolgen na. snap dat je geschrokken bent maar vind niet dat je alle schuld op die meiden moet afgeven, enne dat ze niet sporen vind ik helemaal een vreemde/verkeerde zin;)

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Tsja 'hoort erbij' zullen we maar zeggen.. Gelukkig geen letsel in hun ogen dus eind goed al goed..

(Maar wat ik dan enigszins een beetje vreemd vind is dat meisjes van 9 als speelgoed 'nepwimpers' hebben? Zo oud ben ik niet maar in mijn kinder opmaakdoos zat veel maar dat niet..)

11. Gazy

Gazy Niet meer actief

ok.. het enige wat ik denk is.. ik hoop dat je het naar de kids iets tactischer gebracht hebt.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    :D ha ha...ja ik ook

Maar vast wel :p

13. Gazy

Gazy Niet meer actief

kan me de schrik helemaal voorstellen hoor.
    maar.. nouwjha laat ik niet zeuren..

vast wel inderdaad

Deel Deze Pagina