Ben ik wel benieuwd naar foto's... waar je figuur t beste uit komt Ik zal er wel mee beginnen... Ik heb namelijk in een ander topic gezegd dat ik een zandloper/vaas figuur heb... en ben benieuwd of dat ook klopt. Of wat jullie mening is.... (wel lief blijven graag) View attachment 318951
Vind het wel super tof dat jullie een foto durven te plaatsen.. Ik kan het echt niet zien, vond die foto's en verhaaltjes het eigenlijk alleen maar onduidelijker maken. Ik dacht altijd een zandloper figuur te hebben: schouders even breed als heupen, heel slanke taille en platte buik, maar heb maar een cup B. Weet het dus niet meer..
Ik denk dat je voor een zandloper figuur iets bredere heupen/schouders nodig hebt of een slankere taille. Niet dat de jouwe niet slank genoeg is, maar denk dus dat het verschil iets groter moet zijn. Maar je staat ook niet helemaal recht natuurlijk..
Ik denk dat de meeste mensen (net als ik voordat ik dat topic las) niet verder komen dan zandloper/peer/appel. En dan ben jij idd eerder een zandloper dan een appel of een peer. Maar als je die beschrijvingen op die site leest, denk ik dat je er niet helemaal aan voldoet. Maar wat maakt het uit, je hebt een mooi figuur en ik ben jaloers op jouw cupmaat
Ik had dit weekend op een feestje een strakke jurk aan waar je me figuur in ziet... Ik heb denk ik een peervormig figuur. Ga even een foto zoeken
Nou je mag t hebben hoor... Had vroeger altijd een fatsoenlijke B/C was ook makkelijker met kleding uitzoeken en sporten.