Iemand een idee/ of er ook ervaring mee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lindah, 15 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Hoi allemaal,

Afgelopen woensdag met S naar de huisarts geweest omdat ze erg veel naar haar oortjes greep en deze ook vies waren. Ze heeft nu een 'slijmoor' en daarvoor hebben we oordruppels.. Ze lijkt er gelukkig verder weinig last van te hebben.

Ook heb ik het idee dat er nog meer tandjes aankomen omdat ze veel op haar eigen vingertjes bijt maar ook op onze vingers wil bijten.. Gelukkig hebben we bij de andere tanden weinig problemen ondervonden en is de Dentinox maar twee keer gebruikt.

Ook kan ze sinds een week staan en dat doet ze nu dus fanatiek.. 😃

Maar vannacht ineens vaker wakker en om 4.15 uur was het huilen geblazen.. Ik heb S getroost en haar speen en knuffel gegeven. Toch bleef ze huilen dus ben op haar kamertje gaan zitten en heb de lamp op de overloop aangedaan. Mevrouw haalde allerlei capriolen uit.. Ging zitten in bed en dan in haar handjes klappen, klakken met haar tong, roepen en proberen te gaan staan in haar slaapzak. Ook gooide ze haar speen elke keer uit bed en ik legde deze elke keer terug.
    Heb geen oogcontact gemaakt en ook niets gezegd, alleen een enkele keer Sssshhh.

Om 5.00 uur is mijn man er ook uitgekomen en deze heeft een flesje van 120 cc gemaakt. Deze heeft ze opgedronken en schone luier gegeven( had alleen geplast) en ook maar een zetpil gegeven.. Uiteindelijk sliep ze om 5.50 uur.

Ik weet dat het nog maar 1 keer is voorgekomen maar waar doe ik goed aan? Op welke manier kan ik haar het beste troosten? Is het aandacht icm verlatingsangst? Toch meer last van oortjes en tandjes? Sprongetje?

Sorry voor het lange verhaal. Ben benieuwd naar jullie ervaringen/ tips?

Groetjes Linda

2. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hai,

Ik denk dat het een sprongetje is.
    Ze hebben het volgens mijn allemaal wel een paar keer. Meestal is het een paar weekjes en dan gaat het weer als normaal.

had jullie kleine ook koorts? omdat je een zetpilletje hebt gegeven?

Veder denk ik dat je het heel goed heb gedaan. Geen oog contact en het speentje steeds terug geven.
    Ik zal alleen oppassen met een flesje geven, wamt ze wennen er makkelijk aan, maargoed na zo tijd wil je zelf ook wel weer eens slapen dus ik snap het volkomen.

Onze zoon heeft het ook wel eens gehad... duurt meestal een week of 2 dan is het weer normaal.

Hoe oud is jullie kindje?

3. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    ik zie ik je banner 9 maanden hahaaha sorry niet goed opgelet

Deel Deze Pagina