Miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Els0546, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Els0546

Els0546 Nieuw lid

31 jul 2015
    1
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben momenteel op vakantie en ben bijna 12 weken zwanger. Paar dagen geleden ging ik naar de toilet. Ik heb toen geplast. En dacht dat ik wat zag liggen. Iets bruins (leek op een drol) met wat wit. Nu weet ik niet of het van mij zelf is geweest of van diegene voor me want de wc kon niet worden doorgetrokken. Daarnaast heb ik geen bloedverlies gehad en geen buikpijn. Ook heb ik verder niets gevoeld. Gaat het uitzetten van een embryo altijd met bloed en pijn? Ik hoop dat jullie mij kunnen gerust stellen. Ik ben al een onzeker iemand en vooral nu tijdens mn zwangerschap.

Groet,
    Els

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Je hebt er zeker geen foto van gemaakt? Als je verder echt nergens last van hebt (gehad) dan kan het van je voorganger zijn of gewoon wat slijm bij de ontlasting. Is moeilijk te zeggen nu we het niet kunnen zien... En anders het ziekenhuis of de verloskundige bellen en een echo plannen, dan heb je zekerheid. Oh nee dat kan natuurlijk niet. Wanneer gaan jullie weer naar huis? Sterkte!

3. lillypie

lillypie Actief lid

1 jul 2014
    255
    0
    16
    Dat kan nooit van jou zijn geweest dan had je met het afvegen bloed moeten zien..
    als je je je zorgen blijft maken zou ik naar het dichtsbijzijnde zh een echo laten maken..anders is je hele vakantie verpest..

4. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Lijkt mij inderdaad ook erg onwaarschijnlijk.

5. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk een drol met papier van je voorganger. Zeker met twaalf weken moet je wel iets naar buiten voelen komen, da's best een klomp weefsel namelijk.

6. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Toen mijn miskraam werd opgewekt met acht weken voelde ik echt duidelijk dat ik de vrucht verloor. Je voelt het echt uit je 'floepen' en dat zou je zeker voelen als je nog eens vier weken verder bent dus ik kan mij echt niet voorstellen dat het van jou is als je niets gevoeld hebt!
    Zeker als je omschrijft dat er verder geen bloed of iets dergelijks aan van pas ging want het wordt, voor zover ik heb gelezen, altijd vooraf gegaan met bloedverlies.

Sterkte, maar ik zou in jou geval gewoon uitgaan van het positieve, er is vast niets aan de hand!

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ten eerste het is geen embryo meer maar een foetus. En je zou echt een minimensje zien liggen mocht het van jou zijn geweest. Ik denk du gewoon viezigheid

Deel Deze Pagina