Goedenavond! Een klein stukje uit de geschiedenis. Ik ben 2 x eerder zwanger geweest. De ene eindigde met 4,5 en de andere met 5,5. Bij de eerste heb ik weinig last of kwalen gehad. Bij de 2e van 5,5 week heb ik 5 dagen lang licht bruin verlies gehad en op het moment dat het overging in het rood bloedverlies ging dat gepaart met een soort weetjes die iets eruit wilden duwen. Nu heb ik precies met 5 weken zwanger weer een klein beetje bruinverlies het gevoel alsof er met een elastiekje linksonderin mijn buik wordt getrokken. Niet echt pijnlijk, meer vervelend. Ook heb ik heel de dag al lage rugpijn. Herkend iemand dit en hoe is dit afgelopen? Ik weet dat ik het gewoon af moet wachten maar dat is zooooo lastig.
Helaas kan het van alles zijn, maar zolang je geen rood bloedverlies en krampen hebt zeggen "ze" dat het niks hoeft te zeggen. Wanneer heb je de eerste echo?
Tja, moeilijk te zeggen. Je kunt helaas niets anders doen dan afwachten. Voor een echo zal het ook nog te vroeg zijn. Veel sterkte in ieder geval!