Ervaringen bloom fresco gezocht

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sterre01, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Hai dames,
    Ik heb een vraagje wat betreft de bloom fresco kinderstoel, ik kan deze namelijk overnemen voor een leuke prijs. Ik vroeg me af hoe de ervaringen zijn met deze kinderstoel. Is deze fijn te gebruiken? Hebben jullie deze al gebruikt met een baby? Of later pas wanneer jullie kindje groter was?
    Alvast bedankt

2. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Hallo Sterre,

Hier heb ik de bloom fresco gehad. Voor een kleine baby, is t erg handig, wel met baby inleg erin, of flink knutselen met zachte dekentjes, anders is de Kuip te diep en hard. Ik vond t juist geen fijne stoel meer toen dochter rond de 1 was, de standen zijn het dan net niet, of teveel liggen, of teveel zitten, dit kun je nog enigszins verhelpen door de verhoger die los verkocht wordt erbij te nemen. Alleen die paste niet meer rond der eerste verjaardag, en dan is t echt een rot stoel. Ze wou der zelf ook niet meer in en bleef steeds maar gillen, wij zijn toen voor een stokke gegaan, en dies super.

Nu voor mijn zoontje 4,5 maanden, hebben we er zo een newborn Kuip bij, en dit is prima, al past hij er al bijna niet meer in, maar ik heb een zeer groot mannetje.

Mijn persoonlijke advies zou dus zijn, koop gelijk een stokke met baby Kuip ;). Hoop dat ik je een miskoop bespaar, veel succes met de keuze.

3. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik wou hem voor de oudste ook. Tot ik bij iemand kwam die die en de stokke had staan. Vertelde haar dat ik het zo'n mooie stoel vond. Kreeg direct het advies hem niet aan te schaffen. Ze gebruikten altijd de stokke omdat die veel fijner was en zoonlief niet meer in de bloom wou.
    Dus zelf geen ervaringen mee, maar wel van tweede hand.

4. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Bedankt voor jullie advies, we hebben ook een triptrap stokke staan met inzet. Voor als ze wat groter zijn en kunnen zitten. Enige wat op onze triptrap niet past is de babyschaal. Hebben een ouder model. De triptrap wordt nu nog steeds gebruikt door onze knul van 7, om te knutselen en eten aan tafel. Vandaar dat we keken naar een bloom fresco, voor de baby straks. Bij onze zoon hadden we Savonds een wippertje op tafel staan tijdens het eten dat vond ik toen der tijd 3x niks. Misschien dan toch even kijken naar een triptrap, alhoewel ik die erg duur vind in aanschaf inclusief babyschaal.

5. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Das jammer dat die babyschaal niet op t oude model past. misschien kun je op marktplaats iets vinden, heb ik ook gedaan hoor. Je kan m helemaal wassen, dat heb ik dus ook gedaan. En het behoudt zijn waarde behoorlijk, dus je kunt t ook makkelijk weer kwijt, en kost t uiteindelijk niet veel geld. Ook trip Trapp stoel zelf kun je makkelijk vinden op marktplaats. Wij hadden er 1 die zwaar beschadigt was, schuren, verven en hij is weer als nieuw! Kostte 30 euro :).

6. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik had een bloom fresco loft voor bij de bar. Gebruikt vanaf de boterhammetjes en het avondeten tot en met een jaar of 3. Daarna niet meer naar omgekeken. Ik vond het ding zelf ontzettend lomp en zwaar en met poetsen moest ik het ding steeds aan de kant sjouwen.

7. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vond het een vreselijk onhandig ding. Bij de 2e een Stokke met newbornset gekocht en die vond ik echt veel makkelijker.

8. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik ken alleen mensen die een bloom hadden.
    waren heel snel weer verkocht.
    vind em heel mooi om te zien maar naar mijn idee was ie totaal niet handig en dat elke keer weer snel verkocht werd bevestigd dit alleen maar voor mij

9. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij ben ik de enige met goede ervaringen 😁. Onze zoon wordt in december 2 en we gebruiken hem echt iedere dag met heel veel plezier! De zitverhoger heb je wel echt nodig, mijn zoontje zit daad nu nog op.

Deel Deze Pagina